fbpx

Oczami przedsiębiorcy

1 minute reading time (294 words)

Twój łącznik w świecie biznesu

Powiedzmy to wprost - w biznesie nie chodzi tylko o to, jak dużo wiesz, ale zawsze ma znaczenie, kogo znasz. Umiejętność pozyskiwania nowych kontaktów, proszenia o przedstawienie Cię właściwym osobom i podtrzymywania relacji, to jedno z najpotężniejszych narzędzi, jakimi dysponuje przedsiębiorca.

Ale trudno znać wszystkich, jednocześnie poświęcając czas i wysiłki prowadzeniu firmy. A teraz wyobraź sobie, że jedziesz na jedno spotkanie i od razu trafiasz na Klienta. Twój rozmówca jest wymarzonym kontaktem, takim jakiego szukasz od miesięcy. „Trafiony zatopiony" mówisz sobie. 100% skuteczności. To jest networking. Idziesz kolejny raz na spotkanie i sytuacja się powtarza. I tak za każdym razem. Niemożliwe? A może masz jakiegoś „anioła" prowadzącego Cię właśnie tam, gdzie powinieneś być i przedstawiającego Cię właśnie tej osobie, która jest zainteresowana Twoją usługą. Marzenia? A jednak to może być realne. Twoim „pomocnikiem" może stać się Super Connector. 

Super Connector w Twoich kontaktach

Super Connector to nie tylko osoba, która zna wszystkich. Popularność i rozpoznawalność to jedno, ale istotniejsza jest inna kwestia. Jak twierdzi Nima Nejat, CEO Super Connector Inc. i znany networker z Silicon Beach, „Super Connector nie tylko łączy ludzi ze sobą, ale przede wszystkim jest postacią o dużym wpływie na swoje otoczenie. Bez względu na to, czy mówimy o wpływie finansowym, czy społecznym. Zawsze wie, który z jego kontaktów będzie w danej sytuacji najtrafniejszy i tę wiedzę wykorzystuje". Ale to nie sieć znajomości jest tak naprawdę największym atutem Super Connectora.

Zdaniem Nimy Nejata (a także i moim), najważniejszą cechą Super Connectora jest to, że współpraca z nim zawsze wiąże się z korzyścią. Bowiem cel działań Super Connectora stanowi sukces obu stron, które łączy ze sobą. Sam Super Connector także osiąga zysk - krótkoterminowy, w postaci prowizji od skutków osiągniętego porozumienia, a także długofalowy, przez wzbogacenie sieci o kolejne kontakty.

[CASE STUDY] Reklama w małym biznesie - czy jest s...
Jak zabrać się za zbudowanie dobrej strategii rozw...

Podobne wpisy

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
Masz już konto? Zaloguj się tu
Gość
Sobota, 27 kwiecień 2024
Jeśli chcesz się zarejestrować, prosimy wypełnić następujące pola: nazwa użytkownika i imię i nazwisko.

Zdjęcie captcha

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://club2b.pl/