Powiedzmy to wprost - w biznesie nie chodzi tylko o to, jak dużo wiesz, ale zawsze ma znaczenie, kogo znasz. Umiejętność pozyskiwania nowych kontaktów, proszenia o przedstawienie Cię właściwym osobom i podtrzymywania relacji, to jedno z najpotężniejszych narzędzi, jakimi dysponuje przedsiębiorca.

Ale trudno znać wszystkich, jednocześnie poświęcając czas i wysiłki prowadzeniu firmy. A teraz wyobraź sobie, że jedziesz na jedno spotkanie i od razu trafiasz na Klienta. Twój rozmówca jest wymarzonym kontaktem, takim jakiego szukasz od miesięcy. „Trafiony zatopiony" mówisz sobie. 100% skuteczności. To jest networking. Idziesz kolejny raz na spotkanie i sytuacja się powtarza. I tak za każdym razem. Niemożliwe? A może masz jakiegoś „anioła" prowadzącego Cię właśnie tam, gdzie powinieneś być i przedstawiającego Cię właśnie tej osobie, która jest zainteresowana Twoją usługą. Marzenia? A jednak to może być realne. Twoim „pomocnikiem" może stać się Super Connector. 

Super Connector w Twoich kontaktach

Super Connector to nie tylko osoba, która zna wszystkich. Popularność i rozpoznawalność to jedno, ale istotniejsza jest inna kwestia. Jak twierdzi Nima Nejat, CEO Super Connector Inc. i znany networker z Silicon Beach, „Super Connector nie tylko łączy ludzi ze sobą, ale przede wszystkim jest postacią o dużym wpływie na swoje otoczenie. Bez względu na to, czy mówimy o wpływie finansowym, czy społecznym. Zawsze wie, który z jego kontaktów będzie w danej sytuacji najtrafniejszy i tę wiedzę wykorzystuje". Ale to nie sieć znajomości jest tak naprawdę największym atutem Super Connectora.

Zdaniem Nimy Nejata (a także i moim), najważniejszą cechą Super Connectora jest to, że współpraca z nim zawsze wiąże się z korzyścią. Bowiem cel działań Super Connectora stanowi sukces obu stron, które łączy ze sobą. Sam Super Connector także osiąga zysk - krótkoterminowy, w postaci prowizji od skutków osiągniętego porozumienia, a także długofalowy, przez wzbogacenie sieci o kolejne kontakty.