Wyszykiwanie wydarzeń blisko ciebie

Wydarzenia

Sie
29
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   97 / 100
  1.   29 Sie, 2019
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, ...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany? A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać? Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby nauczyć się budować oraz korzystać z marki osobistej, poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy, skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD, dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu, uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie. Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata! parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce. Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie. Rejestracja 0 zł  Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz! Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”. Agenda spotkania 9:00 - 9:15 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad9:00 – 9:45 Gość Specjalny9:45 – 10:30 Prezentacje networkingowe uczestników10:30 - 11:00 Sławomir Stańczuk – Rozwijaj się i zarabiaj 

  1.   3
Wrz
12
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   12 Wrz, 2019
uwaga! uwaga! uwaga! z przyczyn od nas niezależnych  jesteśmy zmuszeni przesunąć termin konferncji na wrzesien , przepraszamy zainteresowanych.   Konferencja pokazująca nowe trendy w sprz...

uwaga! uwaga! uwaga!

z przyczyn od nas niezależnych  jesteśmy zmuszeni przesunąć termin konferncji na wrzesien , przepraszamy zainteresowanych.

 

Konferencja pokazująca nowe trendy w sprzedaży i marketingu 

W każdej dziedzinie prowadzenia biznesu sprzedaż i marketing to jedne z najważniejszych elementów.     Z reguły staramy się o najlepszych sprzedawców, najlepsze szkolenia i możliwie najpełniejszą wiedzę w tych dziedzinach. Tymczasem, jak napisano na jednym z blogów sprzedażowych -sprzedaż to proces. Logicznie, konsekwentnie realizowany łańcuch zdarzeń, działań i przedsięwzięć, którego finałem jest transakcja oraz wieź, trwała, efektywna, pomiędzy sprzedawcą a Klientem. Nie ma w niej zbyt wiele miejsca na improwizację, (choć z pozoru może się tak wydawać) czy przypadek.

Wychodząc naprzeciw organizujemy cykl konferencji z najnowszymi trendami , technikami i osobami w branży, które pomogą by działania były skuteczne a improwizacje była zamierzone i doprowadzały do celu.

Konferencja przeznaczona jest dla przedsiębiorców i wszystkich tych, którzy, na co dzień pracują w sprzedaży. Będzie to cykl czterech spotkań, co kwartał, pierwsze spotkanie już  9.05 w Rzeszowie

Przedstawiamy najnowsze informacje dotyczące sprzedaży i marketingu,

Pokazujemy nowinki o technikach, narzędziach i możliwościach,

Specjaliści to nie tylko prelegenci, ale także uczestnicy. W ramach przerw będziemy angażować Cie do rozmów, wymiany doświadczeń i kontaktów. Praca i projekty zawodowe pozostałych uczestników i ich doświadczenia staną się inspiracją do Twoich zawodowych wyzwań. 

Zaprosiliśmy najciekawsze osobowości.  To praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą wam wiedze i sposoby jej wykorzystania.

W trakcie Konferencji dla bardziej wymagających Gości zostanie zorganizowana strefa

VIP, gdzie w spokojniejszym otoczeniu można porozmawiać między sobą o biznesie, czy

zjeść obiad z prelegentami

Prelegentami są czołowi polscy specjaliści, praktycy i szkoleniowcy

Ambasadorami merytorycznymi cyklu są:

Mateusz Mrozowski-Trener sprzedaży, wykładowca akademicki, publicysta.

Grzegorz Turniak – Master of Networking Akademia rekomendacji Grzegorza Turniaka

Pozostali paneliści I edycji

Filip Prokop- przedsiębiorca, trener, motywator.

Dyr. Biura rzecznika MŚP- Grzegorz Piotrowski

Marcin Chmielowski- Doktor filozofii, politolog, absolwent podyplomowych studiów z bankowości centralnej. Wiceprezes Fundacji Wolności i Przedsiębiorczości. Członek Towarzystwa Ekonomistów i Przedsiębiorców im. Juliana Dunajewskiego

Wrz
20
  1.   Kursy i warsztaty
  2.    Public
  3.   29 / 30
  1.   20 Wrz, 2019 - 21 Wrz, 2019
Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, ...

Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, że to u Ciebie warto kupować, zamiast wybierać konkurencję, z którą nie będziesz musiał się już więcej porównywać? Pisać oferty, które wyróżniają się na rynku? I nawet jeśli nie masz wielkich budżetów reklamowych, to prowadzić kampanie równie skutecznie, jak najwięksi gracze w Twojej branży, a nawet reklamować się za 0zł? Dołączyć do "grubych ryb" Poprzez stworzenie skutecznego systemu sprzedaży on-line, który będzie Twoim najlepszym handlowcem 24/h, nigdy nie zachoruje i nie weźmie wolnego, a dodatkowo będzie dla Ciebie pracował, kiedy Ty nie pracujesz? Poprawić swoje wyniki finansowe i sprzedażowe? Sprawdź tylko kilka z wielu opinii:

Nie wierz mi na słowo... ✅ Dla osób, które czują, że mają świetny produkt lub usługę, a jednocześnie mają poczucie, że zbyt mało osób o tym wie! ✅ Dla osób, które chcą zacząć się reklamować, a jeszcze nigdy tego nie robiły. Tutaj nauczysz się KROK PO KROKU, jak robić to skutecznie i dochodowo!   ✅ Dla osób, które mają za sobą nieskuteczne kampanie, nie miały zwrotu z inwestycji, a ich budżet poszedł na zmarnowanie. Dowiesz się dlaczego tak się stało i jak nie popełnić kolejny raz tych błędów!   Dla kogo jest to wydarzenie? ✅ Dla każdego, kto chce nauczyć się tworzyć dochodowy biznes oparty o swoją wiedzę i doświadczenie. Podczas tych dwóch dni stworzysz kompletny system, który pozwoli Ci zacząć zarabiać! ✅ Dla osób, które mają dość mało praktycznych szkoleń, z którymi nie wiedzą co potem zrobić. To 100% praktyczny warsztat, podczas którego przez 2 dni będziesz pracować na swoim laptopie, aby wyjść z gotową kampanią dla siebie!   ✅ Dla przedsiębiorców i ekspertów, którzy chcą każdego dnia pozyskiwać nowych klientów w sposób automatyczny!   Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami,  aby poprowadzić Twój biznes w kierunku sukcesu. Dwa dni, trzech ekspertów... Kamil Fiszer Twórca systemu Sales Marketing. Wprowadzi Cię w świat budowania skutecznych systemów pozyskiwania klientów on-line.Współpracował z takimi markami jak Mlekovita, Souvre, Łowicz, czy Mlekopol.Na codzień realizuje dochodowe kampanie dla siebie i swoich klientów. Tomasz Słodki Były dziennikarz radiowy i telewizyjny.Od kilku lat z sukcesem buduje swoją markę SłodkiLive, gdzie w jego profesjonalnym studio telewizyjnym prowadził programy z celebrytami, politykami i przedsiębiorcami.Twórca Akademii Wideo Tomasza Słodkiego.Podczas szkolenia pokaże Ci jak skutecznie wykorzystać wideo-marketing i sprzedawać dzięki wideo. Dominik Kumala Ekspert w dziedzinie budowania chatbotów i prowadzenia kampanii sprzedażowych poprzez messenger.Współpracował zarówno z klientami indywidualnymi, jak i korporacjami, gdzie z sukcesem wprowadzał dla nich skuteczne rozwiązania.Podczas szkolenia KROK PO KROKU skonfigurujesz z nim swojego chatbota i stworzysz pierwszą kampanię sprzedażową poprzez messenger. ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE >> Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami, które działają i są skuteczne. Zero lania wody i bezsensownej paplaniny Wszystko w oparciu o konkretne wyniki z kampanii! Faktem jest, że Facebook potrafi rozwiązać wiele bolączek przedsiębiorców i ekspertów. Na Facebooku przebywa aktualnie około 16-17mln aktywnych użytkowników w Polsce. To oznacza, że jest to arena potencjalnych klientów dla Ciebie. Jednak konkurencja nie śpi i również korzysta z tej platformy. Jeśli Ty jeszcze tego nie robisz, to wiedz, że aktualnie Twoi klienci są przejmowani przez Twoją konkurencję i to tam zostawiają swoje pieniądze. W tym momencie możesz stwierdzić, że czas puścić reklamę na Facebooku. To dobrze, jednak musisz wiedzieć, że... Sama reklama nie zadziała! Potrzebujesz kompletnego systemu, który pozwoli Ci wybić się na tle konkurencji, zostawić po sobie ślad na dłużej w pamięci potencjalnych klientów i... faktycznie zarabiać! Sales Marketing to w 100% praktyczny warsztat, który nie dostarczy Ci wiedzy w jednym temacie. To wydarzenie dostarczy i wdroży dla Ciebie kompletny system, który zacznie działać już w drugim dniu szkolenia! To oczywiście nie wszystko!  Podczas tego wydarzenia stworzysz kompletny system pozyskiwania płacących klientów, promowania i rozwijania swojego biznesu oraz tworzenia dochodowych kampanii! To nie jest kolejne szkolenie o Facebooku... Oto czego się dowiesz: 1. Jak docierać do nowych klientów Dzięki Sales Marketing zaczniesz docierać do swoich klientów zanim dotrą oni do Twojej konkurencji! 2. Jak pozyskiwać płacących klientów Klienci są różni. Sales Marketing to system, który pozwala generować klientów, którzy są w stanie zapłacić Ci nawet 4-ro cyfrowe kwoty! 3. Jak pisać, aby inni kupowali Wyróżnisz się na tle konkurencji dzięki technice pisania perswazyjnych ofert. Dodatkowo klienci będą kupować od Ciebie "jak zahipnotyzowani"! 4. Jak reklamować się za 0zł? Poznasz techniki na to, aby nie płacić za swoją reklamę, za to już od pierwszych minut kampanii pozyskiwać klientów! 5. Jak pisać maile, które sprzedają Dowiesz się, jak tworzyć maile, na które ludzie będą czekać i z których możesz zarobić nawet 200.000zł rocznie mając bazę mailingową zaledwie 10.000 osób! 6. Jak zbudować dochodową bazę mailingową Nie masz swojej bazy? Okej :) Stworzysz system, który w ciągu najbliższego roku pozyska dla Ciebie minimum 10.000 kontaktów! 7. Jak zdobywać klientów dzięki wideo Mało kto potrafi stworzyć dobre wideo, które sprzedaje. Nawet jeśli nie lubisz stać przed kamerą, to podczas tych dwóch dni pokochasz kamerę i zaczniesz na tym zarabiać! 8. Jak wykorzystać chatbota? Jest to stosunkowo nowa technologia. Jeśli zastosujesz ją już teraz, możesz przegonić swoją konkurencję o lata świetlne! 9. Jak tworzyć reklamy, które działają Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają, nagłówki które sprzedają i opisy, które zapadają w pamięć Twoich klientów na długo! 10. Jak w ciągu 80 minut wygenerowałem dla klienta 75.000zł Poznasz technikę sprzedaży "jeden do wielu" poprzez skuteczne webinary, dzięki czemu Twoja sprzedaż wielokrotnie wzrośnie! I wiele innych technik, case study i narzędzi, które stworzą dla Ciebie kompletny system zarabiania on-line! Sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem! Kiedy zaczynałem swoją przygodę z biznesem, popełniłem prawdopodobnie wszystkie możliwe błędy. Jednocześnie zamiast się poddać, postanowiłem się uczyć na tych błędach. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt tysięcy złotych, jednak dzięki temu wiem dzisiaj co działa, a co nie. W dodatku nie jest to wiedza od zagranicznych guru, tylko sprawdzone techniki na Polskim rynku. Wiem, że sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem. To konkretne i powtarzalne schematy, które działają w każdej branży, niezależnie, czy sprzedajesz produkty, czy usługi. Z jednej strony możesz iść moją drogą i uczyć się na swoich błędach.Jak widzisz - jest to jednak kosztowne. Z drugiej strony, za ułamek kwoty, którą wydałem na poznanie tych sekretów, możesz przeskoczyć kilka lat mojej edukacji i zdobyć tę wiedzę już teraz.Decyzja należy do Ciebie... Ile wynosi Twoja inwestycja I co dokładnie otrzymujesz w tak przystępnej cenie: 1. Szkolenie na żywo Dwa dni szkolenia na żywo o systemie zarabiania na Facebooku i on-line oraz praktyczne zajęcia w grupie max 35 osób. [Wartość: 1500zł] 2. Szkolenie on-line Dostęp do platformy ze szkoleniem, które swoją premierę ma w lipcu, a w tym kilka godzin praktycznej wiedzy do zdobycia gdzie chcesz i kiedy chcesz. [Wartość: 350zł] 3. Wsparcie po szkoleniu Wsparcie oraz odpowiedź na Twoje pytania po szkoleniu na zamkniętej grupie na Facebooku (dożywotnio). Dodatkowo 20 pierwszych osób otrzyma konsultacje telefonicznie po szkoleniu stacjonarnym! (zostało 7/20 miejsc) [Wartość: 400zł] 4. Zapis VOD ze szkolenia Możesz wracać do wiedzy zdobytej na szkoleniu wielokrotnie, dzięki czemu nic Ci nie umknie. [Wartość: 470zł] Łączna wartość pakietu: 2720zł 970zł (wystawiam faktury) ZAREZERWUJ MIEJSCE >> W cenie biletu otrzymasz dodatkowo: - przerwy kawowe - catering (obiady) - specjalną sesję niespodziankę, która jest połączona z integracją i networkingiem  Masz pytania? Napisz: kontakt@kamilfiszer.pl Zadzwoń: 509 573 310

Wrz
28
  1.   Konferencje
  2.    Public
  3.   1199 / 1200
  1.   28 Wrz, 2019 - 29 Wrz, 2019
KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu – NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, ta...

KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu –

NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, także znajdzie się dla Ciebie miejsce, poznasz wiedzę od praktyków. Jeżeli jesteś właścicielem firmy i z powodzeniem prowadzisz biznes, zachęcamy do działu. Ponieważ na NSE 1.0  zostaną zaprezentowane techniki mające na celu rozwój działalności, a także zwiększenie liczby klientów. Szkolenie kierowane do małych, średnich i dużych firm.

PODCZAS SZKOLENIA:

  • przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji,
  • warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi,
  • przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej,
  • wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video
  • poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi
  • nauczysz się analizować zachowanie na stronie internetowej i użyć praktycznych narzędzi m.in. Google Analytics celem zwiększania przychodu,
  • nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę,
  • nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką.

Nabyte umiejętności po szkoleniu:

  • negocjacje,
  • sprzedaż,
  • marketing (social media, video marketing),
  • digital marketing (robienie i promocja produktów cyfrowych),
  • wystąpienia publiczne.

Co Cię spotka na szkoleniu?

Szkolenia online Przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji. Analiza strony www Nauczysz się jak analizować zachowania na stronie internetowej i jak używać praktycznych narzędzi (m.in. Google Analytics) celem zwiększenia zwiększenia przychodu. Rozmowa sprzedażowa Przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej. Warsztaty Warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi. Jak zwiększyć sprzedaż Poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi. Jak tworzyć treści Nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką Efektywna reklama Nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę.

Kampanie marketingowe Wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video.

➢ Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Regularnie komentuje wydarzenia związane z tematyką górską, społeczną i gospodarczą w stacjach telewizyjnych TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, TVP. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także szkoli w firmach i urzędach. Trener przywództwa i profesjonalny mówca specjalizujący się w przemówieniach inspiracyjno- motywacyjnych, a także wykładach biznesowych dotyczących przywództwa, etyki w biznesie, zmiany i pracy zespołowej. Jego przemówienia, wygłoszone do ponad 65 tysięcy uczestników, to mieszanka doświadczenia, siły, wrażliwości i pasji. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych – kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. W ramach tej korporacji jako pierwszy dyrektor w Polsce awansował na stanowisko project menagera kobietę. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo- mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, który w 2013 r wniósł flagę tej akcji na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Żonaty, tata dwóch córek. ➢ Sylwia Królikowska Sylwia z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat na Uniwersytecie SWPS . Od 2003 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingu i doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Facebook, BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, State Street, UBS, Valeo i wiele innych. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. Sylwia posiada międzynarodowe doświadczenie trenerskie – prowadziła szkolenia dla menedżerów centrów finansowych w Indiach, Malezji, Kazachstanie, Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. Często dzieli się swoją wiedzą w ramach konferencji i seminariów oraz aktywnie uczestniczy w działaniach ABSL.

➢ Michał Kanarkiewicz

Wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 4 książek, mówca inspiracyjny TEDx Michał uczy podejmowania decyzji i myślenia strategicznego poprzez grę w szachy. Jest ekspertem mediów (TVN, TVN24). Dzięki jego metodologii zespoły zaczynają myśleć skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. W gronie jego klientów są międzynarodowe organizacje takie jak: Siemens, Volvo, Heineken, EY, PwC, Warta, PZU, UBS, Santander Bank, Bank Zachodni WBK, Alior Bank i Luxmed. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Wystąpił z Nickiem Vujicicem, przed publicznością liczącą 5000 osób. ➢ Łukasz Krasoń Łukasz Krasoń – mówca motywacyjny, autor, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, „spełniający się marzyciel”. Życie Łukasza szybko nabrało tempa. W wieku 7 lat wylądował na wózku inwalidzkim. Wtedy też zaczął wykształcać i praktykować to, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagę, wiarę w siebie, cierpliwość, upór, pomysłowość, umiejętność pozytywnego myślenia. Pomaga ludziom odkryć w sobie wartość i zrealizować marzenia pokazując jednocześnie, że szkoda czasu na narzekanie. A menedżerom i przedsiębiorcom udowadnia, że nie ma problemu, który byłby większy od nich. Pomógł dziesiątkom tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą wzmocnić ducha i wiarę w siebie oraz sięgnąć po to, co wydawało im się nieosiągalne.

➢ Jan Paweł Tomaszewski

Charyzmatyczny mówca i trener, który wie jak mówić i jak uczyć. Pozytywnie wpływa na szerokie grono odbiorców. Nie jest osobą, której ręce leczą, a wzrok zabliźnia rany. Po wyjściu z jego szkolenia nie wygrywa się szóstki w totka (chociaż, może warto spróbować), a w miejscach, w których przemawia nie milkną wojny i nie znika ZUS. Po prostu mówi. Do ludzi, o ludziach. Wspiera procesy zmian w życiu i biznesie. Pomaga przedsiębiorcom, prezesom, dyrektorom oraz menagerom przemawiać publicznie lekko i skutecznie. Inspiruje do zmian i spełniania marzeń. Twarz polskiej kampanii reklamowej marki Trivago, której pierwszy spot w Internecie wyświetlono blisko 10mln razy, bez znajomości i koneksji. Z pasji i motywacji.

➢ Piotr Matulka

Trener Mentalny, Trener Sprzedaży i Zarządzania Zespołami, Mówca Motywacyjny. Socjolog – doradca psychospołeczny, pedagog, od 2012 roku dyplomowany trener biznesu. W 2015 roku zdobył międzynarodowy certyfikat trenera technik sprzedaży: Certyficate of VCC Trainer – Standard Training Sessions in Sales Techniques. W 2017 roku ukończył pierwszą w Polsce Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Uwielbia wydobywać z ludzi ich ukryty potencjał i wspierać ich w realizacji celów. Uważa, że każdy może “wychować (w sobie) mistrza”. Swoje doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zdobywał w ogólnopolskich firmach i międzynarodowych korporacjach.

➢ Krzysztof Jankowski (Radio ESKA)

Krzysztof Jankowski, czyli prezenter posiadający jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce. Obecnie, codziennie, każdego dnia budzi całą Polskę zarażając pozytywną energią i dobrym humorem w programie Ranne Ptaki w Radiu ESKA. W przeszłości prowadził program ImprESKA, pojawiał się również na antenie ESKA TV. Uwielbia oglądać mecze żużla oraz wszystkie spotkania reprezentacji Polski. Niezależnie od dyscypliny. Interesuje się również frisbee. Jednym z jego marzeń jest nauka gry na gitarze. Jego profil na Facebooku śledzi blisko 400 tysięcy osób. Każdego dnia zaraża pozytywną energią i dobrym humorem.

➢ Mick Griffin (Brand24)

Mick ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu strategii rozwoju biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu.  Mick jest obecnie Chief Revenue Officer w firmie Brand24 Internet Monitoring. Współpracuje z Michałem Sadowskim nad rozwojem marki Brand24 i ekspansji na rynki międzynarodowe. Pomógł rozwinąć firmę do ponad 2000 aktywnych klientów w ciągu zaledwie 30 miesięcy.

➢ Karol Froń

Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży, cold callingu i budowania zespołów handlowych. Od 2007 r. aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Od 2012 przedsiębiorca, który w ciągu 6 lat zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu i pomaga wydobywać osobisty potencjał. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób.

➢ Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta. Pracował m.in. z T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger , Nest Bank, Studio Figura, Cashback i wiele innych). Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

➢ Wojciech Kołodziejczak

Z wykształcenia prawnik, a na co dzień trener biznesowy, który pomaga polskim firmom wchodzić na rynek brytyjski. Międzynarodowy dealmaker, specjalista od networkingu i  komunikacji międzykulturowej, który uczy jak się skutecznie porozumiewać z przedstawicielami innych kultur. Misją Wojciecha Kołodziejczaka jest pomaganie innym budować zdrowe relacje w życiu i biznesie poprzez NETWORKING. Wojciech przez ponad 10 lat rozwija swoją karierę na rynku brytyjskim, gdzie między innymi pomaga firmom polskim rozwijać się i docierać do klienta brytyjskiego. Zorganizował ponad 300 konferencji i spotkań biznesowych w ciągu ostatnich 5 lat co umocniło go jako lidera międzykulturowego NETWORKINGU. Jest doradcą, mówcą i trenerem dla firm i organizacji z UK i zagranicy, takich jak Federation of Small Businesses, BBC, Royal Bank of Scotland, London Metropolitan University, kancelarie prawne i wiele innych.

➢ Bartek Marczuk

Od 8 lat zajmuję się marketingiem internetowym operując głównie w środowisku Googlowym. To przestrzeń w której liczy się wąska specjalizacja . Przez te 8 lat praktyki poznałem wiele aspektów działania tego medium. Wszystko sprowadza się do analizy danych i behawiorystyki. Pracowałem w zespole agencyjnym Google tam Nauczyłem się wiele i poznałem ten świat od środka i poznaję go cały czas , algorytmy się zmieniają bo i My się zmieniamy , a Google się uczy Nas i specyfiki Naszych zachowań i pewnie dlatego jest nr 1 bo się cały czas uczy. W Google miałem przyjemność udzielać wsparcia i wdrażać nowośći dla najlepszych Agencji SEO/SEM w Polsce pracując z Nimi przy nowych produktach i usługach dla ich klientów. Tu rozpiętość była znaczna od startupów do wielkich międzynarodowych koncernów. To dzięki temu szerokiemu spektrum klientów nauczyłem się badać świat online za pomocą cyfr i wykresów. Mnogość danych powala nawet najstarszych wyjadaczy w branży. Pokażemy narzędzia i sposoby do łatwego w rozumieniu “analitycsowego know how” “Analizuj albo Giń “ – bądź jak marketingowy zołnierz Gromu

➢ Tomasz Dmuchowski

Dla jednych człowiek zagadka, dla drugich chodząca motywacja. Osoba, która przez swoje doświadczenie i nieskończone pokłady pozytywnej energii codziennie motywuje kolejne osoby do zmiany swojego życia i pracy nad sobą. Pokazuje ludziom jak walczyć o swoje marzenia i jak dążyć do osiągnięcia postawionych sobie celów. Tomasz cały czas pracuje nad nowymi szkoleniami, na które zgłasza się co raz więcej osób prywatnych i firm. Pokazał, że pochodząc z małego miasta, jakim jest Łomża, również można realizować marzenia, a poprzeczka, którą sobie stawiamy, nie musi być zawieszona nisko. Osiągnięcia: Laureat „Osobowość Roku 2017” w kategorii Biznes Tytuł „Innowacje 2017: Cyfrowe Ewolucje”    

 

Obecnie nie ma żadnych aktywnych wydarzeń na stronie. Stwórz je jeszcze dziś!
Unable to load tooltip content.
COM_PAYPLANS_LOGGER_CRON_START