fbpx
Wyszykiwanie wydarzeń blisko ciebie

Minione wydarzenia

Lip
28
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   28 Lip, 2020 18:00 - 20:00 - UTC
Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK. LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/ Tematem będzie: "P...

Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK.

LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/

Tematem będzie: "Polski biznes - w trakcie i po pandemii".
W trakcie dyskusji zajmiemy się tematami związanymi z: przyszłością globalnego handlu i przemysłu / wpływem pandemii na polskie firmy i gospodarkę / wyzwaniami stojącymi przed światową i polską gospodarką / szansami dla polskich firm po pandemii / pandemią a rozwojem technologicznym firm / kierunkiem i szansami rozwoju startupów w Polsce i na świecie.

W dyskusji wezmą udział członkowie Stowarzyszenia Alumni:

  • Tomasz Gondek - Współzałożyciel i CEO, SensDx
  • Przemysław Grzywa - Współzałożyciel i CEO, Revolve Healthcare
  • Monika Piątkowska - Prezydentka Izby Zbożowo-Paszowej
  • Moderatorem będzie Małgorzata Bonikowska - Prezeska, THINKTANK
  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   22 Kwi, 2020 17:15 - 18:45 - Europe/Warsaw
Szanowni Państwo, nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM! Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych,...

Szanowni Państwo,

nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!

  • Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych, ekonomicznych i finansowych, wynikających z aktualnej sytuacji?
  • Co zaproponuje Ci bankowiec? A co zatai przed Tobą bankier?
  • Jak chronić oszczędności i budować własny majątek w dobie kryzysu? 

Zapraszam na spotkanie online: 22 kwietnia 2020 r. /środa/START punktualnie o godz. 17:30. Możliwość logowania od 17:15.

Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meet dostępnej za pomocą przeglądarek www.

Rejestracja: https://zelaznarezerwa.pl/infoforum-online/Link do spotkania zostanie rozesłany wyłącznie osobom zarejestrowanym na podany email w dniu spotkania. 

Do zobaczenia online!

Z najlepszymi... dla najlepszych!  

Marcin Woźniak | Valores Veri Certyfikowany Ekspert ds. Metali Inwestycyjnych  

+48 733 949 545

marcin.wozniak@prawdziwewartosci.pl

http://www.zelaznarezerwa.pl/

  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   22 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Udzielimy wskazówek: jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi? jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowani...

Udzielimy wskazówek:

  • jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi?
  • jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowania u pracownika w czasie pracy?
  • jak zorganizować przejście na pracę zdalną?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Stanisław Wojnicki, Dorota Wieczorek, Sebastian Trzaska, Monika Wikiera

Stowarzyszenie Interim Managers, w ramach programu „Interim managerowie wspierają firmy w kryzysie”, zaprasza na bezpłatny webinar.

Informacje organizacyjne:

1. Data: 22 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 22 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/5oN5FTosD4etZdgd6

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
16
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   16 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ... Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy? W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ? W jaki spos...

JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ...

  • Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy?
  • W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ?
  • W jaki sposób zaplanować restrukturyzację kosztów i struktur zatrudnia?
  • Jak zoptymalizować system wynagrodzeń i innych motywatorów ?
  • Jak przygotować system komunikacji wew. i zew. ; system motywacji i organizację pracy (+narzędzia pracy zdalnej)?


...SKORZYSTAJ Z NASZEGO ZAPROSZENIA!


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Sebastian Trzaska, Monika Wikiera, Dorota Wieczorek, Iwona Frukacz

Informacje organizacyjne:

1. Data: 16 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 16 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/PvfWCNry4mrcS7TQA

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
15
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   15 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Podpowiemy: Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić? Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a w...

Podpowiemy:

  • Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić?
  • Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a wydajność spada?
  • Czy to w ogóle możliwe, aby ludzie zgodzili się na solidarne wyrzeczenia w firmie w kryzysie?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Tomasz Skupień, Beata Elert, Cezary Ciecieląg, Jan Przepióra

Informacje organizacyjne:

1. Data: 15 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu. https://forms.gle/qefHKkj8tAFLDgXL7

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
14
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   14 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Poszukamy odpowiedzi na pytania: Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach? Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmen...

Poszukamy odpowiedzi na pytania:

  • Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach?
  • Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmentów rynku, na których sprzedaje firma?
  • Jak zmotywować zespoły sprzedawców, aby przy pracy zdalnej potrafili generować potrzebne przychody dla firmy?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Piotr Babst, Sylwester Maćkowiak, Piotr Lutek, Monika Wikiera

Informacje organizacyjne:

1. Data: 14 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 14 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV0wvbwCz42g13XLFrTm3GM9Wu0KnZm1JUK0fh35aTUQyLMQ/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
08
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   8 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Zastanawiasz się: Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca? Mam ograniczone zasoby produkcyjne ...

Zastanawiasz się:

  • Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca?
  • Mam ograniczone zasoby produkcyjne ze względu na skok absencji chorobowej, co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Jak spriorytetyzować Klientów?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Marek Lechowski, Beata Elert, Jacek Kalinowski

Informacje organizacyjne:

1. Data: 8 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYrKbjRPyHuKThO1XbgIG6nYLev-ULKHhTKTGuHgUB-01jTw/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
06
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   6 Kwi, 2020 10:00 - 10 Kwi, 2020 16:00 - Europe/Warsaw
Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z per...

Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z perspektywy zarządzania zasobami w Azure, a także otrzymasz solidną dawkę wiedzy na temat rozwiązań sieciowych w Google Kubernetes Engine. Na koniec, przekonasz się, jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach.Cloud Week to 5 dni znakomitych prelekcji, obecność największych chmurowych dostawców i możliwość zadawania pytań na żywo. A wszystko to w najlepszej z możliwych cen, czyli za darmo. Zarezerwuj miejsce już teraz!


➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

➡ TERMIN
6-10 kwietnia 2020, godz. 10.00

➡ GDZIE
Online

 ➡ AGENDA
Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 1: Jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w Chmurze? - Tomasz Dwornicki, Hostersi Sp. z o.o.

Wtorek, 7 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 2: Kulisy największych wdrożeń Chmury w polskim biznesie - Tomasz Starzec, Amazon Web Services

Środa, 8 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 3: Architektura z perspektywy zarządzania zasobami w Microsoft Azure - Waldemar Skrzypiec, Microsoft Polska i Barbara Halska, Hostersi Sp. z o.o.

Czwartek, 9 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 4: Rozwiązania sieciowe w Google Kubernetes Engine - Rafał Banaszkiewicz i Rafał Michalski, Google Cloud

Piątek, 10 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 5: Jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach? - Robert Paszkiewicz, OVHcloud

➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

  1.   1
Kwi
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   2 Kwi, 2020 10:00 - 11:00 - UTC
Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon...

Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon potrzebowała centrum kontaktowego, które zapewniłoby naszym klientom osobiste, dynamiczne i naturalne doświadczenia. Nie mogliśmy znaleźć takiego, który zaspokoi nasze potrzeby, więc go zbudowaliśmy. Udostępniliśmy to teraz wszystkim firmom, a dziś tysiące firm, od 10 do dziesiątek tysięcy agentów, korzysta z Amazon Connect, aby codziennie obsługiwać miliony klientów. Podczas tej sesji zobaczymy jak samemu – w ciągu 60 minut skonfigurować własne centrum kontaktu z klientami!

Rejestracja

https://call-center-w-chmurze.splashthat.com/

  1.   1
Mar
31
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   31 Mar, 2020 10:00 - 11:00 - Europe/Warsaw
Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą prz...

Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą przeglądarki Internetowej. Dzięki takiemu podejściu, użytkownik ma płynny i responsywny dostęp do działającej aplikacji – nawet jeśli nie jest ona zainstalowana na jego własnym komputerze.

Rejestracja: 

http://streaming-aplikacji.splashthat.com/

  1.   2
Mar
03
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   98 / 100
  1.   3 Mar, 2020 17:00 - 20:00
Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas! W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać ...

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas!

W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać kontakty biznesowe! Przyjdź na nasze spotkanie a zobaczysz nowy, lepszy i skuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych!

Czym jest "Otwarte" spotkanie PKB ?

Przedstawimy Państwu ideę naszego projektu, który w polskich klubach sportowych rozwijamy od 7 lat. Odwracamy sytuację wsparcia finansowego klubów poprzez wspólny biznes na wysokim, niepowtarzalnym poziomie. W ostatnich dwóch latach nasi Partnerzy dokonali wspólnie obrót na ponad 54 mln. zł Na otwartym spotkaniu będziecie mieli możliwość nawiązania nowych, konkretnych znajomości oraz poznać się z niektórymi naszymi Partnerami.

czym są partnerskie kluby biznesu

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Przedsiębiorcy, którzy dołączą do naszego Klubu Biznesu będą mieli możliwość:

  • nawiązywania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z całej Polski z 26 Klubów oraz z firmami z czeskich klubów
  • integracja z właścicielami firm i osobami decyzyjnymi;
  • możliwość ogólnopolskiej promocji swojego biznesu;
  • wsparcie koordynatorów z wszystkich Klubów PKB;

DODATKOWO

  • zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy;
  • tańsze zakupy;
  • wyjazdów na mecze lig: angielskiej, niemieckiej, włoskiej i hiszpańskiej;
  • wspólnych wyjazdów na mecze Polskiej Reprezentacji;

Wartości Partnerskich Klubów Biznesu

Jeżeli masz pytania dotyczące formuły spotkania, chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego warto na nim być, prosimy o kontakt z Koordynatorem PKB Siedlce:

Marta Szustkowska e-mail: marta.szustkowska@partnerskiekb.pl tel.666-382-1980
Spotkanie odbędzie się 3.03.2020r. od godz. 17:00 do 20:00 w Hotelu IBIS STYLES

Plan spotkania

16:30 - 17:00 rejestracja gości
17:00 - 17:45 - prezentacja Klubu Biznesu oraz prezentacja firm i zaproszonych gości Każda z firm obecna na spotkaniu będzie miała możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz jakich kontaktów biznesowych poszukuje.
17:45 - 20:00 - luźne rozmowy biznesowe

Zobacz jak wyglądają spotkania w innych naszych Klubach!

 

Kontakt do współorganizatora: Sławomir Stańczuk kom: 504 590 721

  1.   2
  2.   Jana Pawła II 1...
Sty
30
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   39 / 40
  1.   30 Sty, 2020 09:00 - 11:00
Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social me...

Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social media dla topowych polskich marek jak również dla lokalnych przedsiębiorców. 

Szkolenie poprowadzi Marek Melaniuk - Członek zarządu Fundacji Polska Marka, Właściciel agencji brandingowej +Brand - Kreujemy Marki, Pomysłodawca MontowniaMarki.pl, Właściciel Auri Area - Wyjątkowe Nieruchomości, Autor Książki, poradnika oraz bloga.  

Spotkanie będzie miało miejsce 30 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 30, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!     

AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Twoja marka w social media” I Marek Melaniuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących 

0:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

Na spotkanie obowiązuje rejestracja. Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILET znajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste! Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!    

  1.   1
Sty
13
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   23 / 25
  1.   13 Sty, 2020 17:45 - 19:30
Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny...

Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny majątek na przyszłość?• Jakie są szanse inwestycje XXI w.?Zapraszamy do udziału w spotkaniu na którym zapoznamy Państwa z korzyściami fizycznej ekonomii.Witaj w świecie Prawdziwych Wartości!Spotkanie poprowadzi Marcin Woźniak - jest członkiem Polskiego Instytutu Prawdziwych Wartości Valores Veri oraz liderem Klubu Fizycznej Ekonomii. Posiada Certyfikat Eksperta ds. Metali Szlachetnych i Strategicznych wydany przez AUVESTA Edelmetalle AG oraz SMH Schweizerische Metallhandels AG Deutschland - firmy działają na blisko 100 rynkach świata w branży metali inwestycyjnych.

  1.   2
  2.   Piękna 24/26, 0...
Sty
09
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   32 / 40
  1.   9 Sty, 2020 09:00
Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkas...

Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkasz się z nami oraz właścicielami innych firm, to spotkanie jest dla Ciebie.

Będzie się składało z dwóch części: merytorycznej, podczas której Prezes Zarządu Fundacji Polska Marka, Sławomir Stańczuk opowie o tym, jak zdobyć przewagę konkurencyjną na lokalnym i regionalnym rynku oraz jak pozyskać stałych klientów i  networkingowej, w trakcie której właściciele poszczególnych firm będą mieli możliwość zaprezentować siebie i swoją firmę wśród pozostałych uczestników.

Przedsiębiorco! Biorąc udział w spotkaniu “Polskie marki - poznajmy się!”:

  • masz szansę zdobyć nową, bądź poszerzyć dotychczasową wiedzę z zakresu prowadzenia efektywnej sprzedaży,
  • poznasz aktualnie panujące trendy na rynku, zyskasz promocję swojej firmy i oferowanych dóbr wśród innych uczestników,
  • masz okazję pozyskać klienta, partnera biznesowego bądź wspólnika,
  • możesz podzielić się swoimi potrzebami - być może na spotkaniu znajdzie się inny przedsiębiorca, który będzie w stanie Ci pomóc, bądź doradzić.

W dodatku nic Cię to nie kosztuje - udział jest całkowicie bezpłatny!

Spotkanie będzie miało miejsce 9 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie, jako właścicielowi firmy komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 9, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!

 

  AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Jak zwiększyć sprzedaż na lokalnym i regionalnym rynku?” I Sławomir Stańczuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących

10:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

 

Na spotkanie obowiązuje rejestracja.

Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILETznajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!  

  1.   8
Paź
09
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   9 Paź, 2019 16:00 - 17:30
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu. ➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty. ➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny. ➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.**** ➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych. ✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku. ✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów. ✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.***** ➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się: ✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe. ✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji. ✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść. ✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać**** ➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.**** ➡️ Dlaczego Witold? Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Paź
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   2 Paź, 2019 11:00 - 13:00
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu.

➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty.

➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny.

➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.****

➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych.

✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku.

✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów.

✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.*****

➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się:

✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe.

✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji.

✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść.

✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać****

➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.****

➡️ Dlaczego Witold?

Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Paź
04
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   49 / 50
  1.   4 Paź, 2019 11:00 - 13:00
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie,...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze?

Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany?

A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby

  • poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy,
  • skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD,
  • dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu,
  • uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie.

dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce.

Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata!

parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego

Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie.

Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz!

Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”.

polish business academy partnerzy strategiczni

9:00 - 9:20 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad
9:20 – Sławomir Stańczuk - Narzędzie dla przedsiębiorców do skutecznego networkingu w realu i online.
9:45 – Prezentacje networkingowe uczestników
11:00 – Podsumowanie spotkania 

Sławomir Stańczuk

slawomir stanczukOd 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie, łączącej ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje rodzime produkty dobrej jakości, tym samym zwiększając ich rozpoznawalność oraz sprzedaż w kraju i na świecie. Jego pasją jest realizacja projektów, które wypełniają jego życie.
  1.   1
Wrz
14
  1.   Kursy i warsztaty
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   14 Wrz, 2019 11:00 - 21:00
1-DAY EMPOWERMENT LAB - PRZEMAWIAJ I ZARABIAJ! SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH ⚡⚡⚡ IDEA WARSZTATU ⚡⚡ Zgodzisz się pewnie, że istnieje cała masa osób frustrujących się zadaniem wst...

1-DAY EMPOWERMENT LAB - PRZEMAWIAJ I ZARABIAJ! SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

⚡⚡⚡ IDEA WARSZTATU ⚡⚡

Zgodzisz się pewnie, że istnieje cała masa osób frustrujących się zadaniem wstania i publicznego przemawiania. W naszym kraju system edukacyjny nie uczy nas jak przemawiać, jak prezentować, jak sprzedawać siebie. Pewnie wielu z nas wielokrotnie trafiało na konferencje, w trakcie których publiczność usypiała, nudziło się w trakcie przemówienia prezesa, który nie potrafił "sprzedać" swojej wizji albo słuchało sprzedawcy recytującego formułkę sprzedażową jak karabin maszynowy. Brakuje nam niestety kluczowych umiejętności publicznych wystąpień: 

  • autentycznego prezentowania poglądów, opinii, atutów,
  • umiejętności przekonywania do swoich racji, 
  • stawania przed ludźmi, przemawiania i pozytywnego wywierania wpływu.

Opanuj sztukę wystąpień biznesowych - skutecznie prezentuj, sprzedawaj, zarabiaj!
Właściwie komunikuj to co dla Ciebie ważne - bądź lepszy od swoich konkurentów!
Wykorzystuj swój potencjał - każdy potrafi przemawiać, większość nie wie jak!

WYKONAJ TEN KROK!
Otwórz dla siebie niemal nieograniczone możliwości, których realizacja będzie zależała tylko od Ciebie.


 

KORZYŚCI PO UKOŃCZENIU WARSZTATU 

?Poznasz elementy najbardziej udanych prezentacji i wystąpień biznesowych.
? Przybliżymy Ci strategie w jaki sposób bardziej intensywnie możesz monetyzować swój czas, wykorzystując dźwignie sceny i komunikacji jeden do wielu.
? Będziesz odważniej prezentował idee i pewniej przekonywał do swoich racji.
? Dowiesz się jakie elementy odpowiadają za to, by Twój przekaz był przekonywujący, abyś mógł wywierać wpływ na Twoją publiczność zgodnie z intencją Twojego wystąpienia.
? Zyskas większą pewność siebie w komunikowaniu swoich produktów i usług.

 

OPIS WARSZTATU

Spotkanie będzie dotyczyć sztuki wystąpień publicznych.  Krzysztof Hillar przekaże uczestnikom wiele wartościowych wskazówek, dzięki którym, dowiemy się jak przemawiać w taki sposób, by przyciągnąć uwagę osób do których mówimy. 
Dowiemy się też, jakie elementy decydują o udanej prezentacji i wystąpieniu, a także co powinno znaleźć się w naszym przemówieniu aby poruszyć, zmotywować i zainspirować publiczność. 

Pomożemy Ci rozwinąć skrzydła - dowiesz się:

  • jak tworzyć unikatową wartość intelektualną z tego, co już wiesz - i sprzedawać ją w swoim środowisku, w swojej pracy, w nowym środowisku na wielką skalę,
  • jak uczynić ze swojej osobowości największy argument za tym do czego przekonujesz -argument, który będzie działał niezależnie od prezentowanej oferty,
  • jak stojąc na scenie wykorzystać naturalną intuicję do tego by widzieć, słyszeć i odczuwać więcej- a w konsekwencji poprawić skuteczność sprzedażową,
  • a na koniec: pozbędziesz się odwiecznego stresu przed pojawianiem się na scenie. 

Znalezione obrazy dla zapytania super speaker system

 

DLA KOGO

? DLA PRZEDSIĘBIORCÓW - którzy chcą podnosić swoje kompetencje.

?DLA PREZESÓW, DYREKTORÓW I WŁAŚCICIELI FIRM - którzy chcą skutecznie motywować swoje zespoły do realizacji ambitnych celów.

?DLA SPECJALISTÓW - którym zależy na profesjonalnej prezentacji swoich kompetencji, projektów i dokonań.

?DLA SPRZEDAWCÓW - którzy chcą pokonać ograniczenia sprzedaży "jeden na jednego" i wykładniczo zwiększyć swoje dochody poprzez sprzedaż "jeden dla wielu".

?DLA TRENERÓW - którzy chcą stać się profesjonalistami w swojej unikalnej dziedzinie.

 

To nie przypadek, że sztuka przemawiania jest ćwiczona przez praktyków i badana przez filozofów odponad 2 500 lat. 
To dowód, że właściwe komunikowanie jest kluczem w osiąganiu sukcesów.

 

 

AUTOR WARSZTATU: KRZYSZTOF HILLAR

 

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się

 

 

Przedsiębiorca, trener, mówca motywacyjny. Specjalista w dziedzinie wystąpień, motywacji sprzedaży "jeden do wielu". Uczy ludzi biznesu, jak komunikować się, aby dawać wartość poprzez wystąpienia i prezentacje biznesowe, jak prezentować, by wystąpienie zostało zrozumiane i zapamiętane. 
Stawia sobie za cel pomoc ludziom w przełamywaniu barier umysłowych, zakorzenionych i utrwalanych przez lata. Cztery lata temu osiągnął swoje życiowe momentum tworząc autorskie systemy wystąpień biznesowych: Influence Speaker i Super Speaker System, w ramach których każda osoba jest w stanie przygotować się do wyjścia przed dużą publicznością, do występowania w mediach i przemówień przed kamerą.
UWAGA! Jego wystąpienia zapadają w pamięć, wpływają na zmianę poglądów i mogą wywoływać uczucie euforii.
Nienawidzi myślenia schematycznego i słowa NIE. W trakcie swoich wykładów rozprawia się z ogólnieprzyjętymi stereotypami. 
Otwiera umysły i uświadamia słuchaczom co należy zmienić, aby prowadzić skuteczny biznes oraz pełne harmonii życie osobiste. Jego hasło to: 
"Każdego dnia dawaj z siebie tyle, ile możesz! Usuń ze swojego słownika wymówki,opanuj wewnętrzny głos i rób to, co kochasz. 
Pamiętaj, świat ustąpi Ci miejsca i zacznie pomagać, jeślibędziesz wiedział dokąd zmierzasz."

 

⚡⚡⚡ Eduneo for Business Partner to wydarzenie w ramach, którego uzyskasz możliwość dołączenia do jednej z największych społeczności skupionej wokół rynku edukacji biznesowej na Świecie⚡⚡

Rynek szkoleń i warsztatów dla firm przekroczył wartość 6 mld pln, wartość dotacji unijnych dla sektora MŚP to prawie 4 mld pln - sprawdź jak zostać beneficjentem tego rynku. 


 

 


✨ DLA KOGO? ✨

? Dla entuzjastów edukacji biznesowej, chcących korzystać z rozwiązań edukacyjnych w cenach hurtowych lub za ekwiwalent swojego zaangażowania w rozwój projektu. 
? Dla osób dostrzegających potencjał w rynku edukacji online - zainteresowanych innowacyjnymi technologiami edukacyjnymi. 
? Dla trenerów, ekspertów zainteresowanych dołączeniem do grona trenerów grupy Eduneo. 
? Dla osób zainteresowanych możliwościami finansowymi na rynku edukacji biznesowej, szkoleń dla firm, warsztatów otwartych oraz kursów online. 
? Dla osób szukających dodatkowego lub stałego zajęcia na dynamicznie rozwijającym się rynku jakim jest rynek edukacji. 
? Dla przedsiębiorców szukających możliwości zdywersyfikowania swojego biznesu i zmonetyzowania swojej sieci kontaktów. 
? Dla managerów, sprzedawców i specjalistów chcących zbudować dodatkowy lub stały dochód wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenia i kontakty.



✨ PODCZAS SPOTKANIA UZYSKASZ INFORMACJĘ NA TEMAT:

? Jak zarabiać na rynku edukacji dla firm, warsztatów otwartych oraz na rynku kursów online. 
? Dlaczego rynek produkcji kursów online jest tak dochodową i atrakcyjną perspektywą biznesową. 
? Jak zautomatyzować swój biznes wykorzystując do tego dedykowane rozwiązania marketingowe. 
? Jak Facebook i inne social media mogą dla Ciebie zarabiać pieniądze 24/h. 
? Jak wykorzystać finansowanie UE w projektach edukacyjnych.


? HARMONOGRAM WYDARZENIA

08:50 Start szkolenia

09:00 Krzysztof Hillar - Przemawiaj i zarabiaj! Sztuka wystąpień publicznych.

14:00 Lunch

15:00 Piotr Cielecki - 6 kluczowych kompetencji biznesowych XXI wieku

16:45 Piotr Sołtys - Eduneo for Business Partner

18:30 Rozdanie certyfikatów

 

? Bilety dostępne są poprzez rejestrację w systemie Evenea. 

? W ramach biletu otrzymujesz:  

➡ Unikalną wiedzę i narzędzia do rozwoju Twojego biznesu i kariery zawodowej
➡ Udział w networkingu z uczestnikami warsztatu 
➡ Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu 
➡ Lunch

?? Podczas wydarzenie, będziesz mógł zapoznać się z możliwościami programu partnerskiego projektu Eduneo i dowiesz się w jaki sposób możesz korzystać z najlepszej światowej edukacji na warunkach niedostępnych.???

???Zarejestruj się już teraz! ???

⚠ TYLKO TERAZ W LIMITOWANEJ ILOŚCI:?
Zamiast ❌490 zł zapłać ?? TYLKO 350 zł ??
i ciesz się biletem na to wyjątkowe wydarzenie! ? ?

 

OFERTA POSIADA LIMITOWANĄ LICZBĘ MIEJSC, dlatego sprzedaż może zostać zamknięta wcześniej - nie czekaj, kup bilet już teraz! 

NIE MASZ KODU PARTNERSKIEGO❔❔ 
Skontaktuj się z nami! ⬇⬇⬇ 



W przypadku pytań, nasz dział wsparcia jest do dyspozycji: 
kontakt@eduneo.pl, +485333705509, www.eduneo.pl

  1.   1
Paź
04
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   48 / 50
  1.   4 Paź, 2019 19:00 - 23:00
Ostatnie spotkanie w 2019 roku
  1.   2
  2.   Oxygen Park A, ...
Wrz
27
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   38 / 40
  1.   27 Wrz, 2019 19:00 - 23:00

GOŚCIE SPECJALNI





  1.   2
Brak wydarzenia utworzonego w przeszłości.
Unable to load tooltip content.
COM_PAYPLANS_LOGGER_CRON_START