fbpx
Ładowanie okładki... Przeciągnij okładkę aby zmienić jej pozycję
Informacje o wydarzeniu
Tytuł:
Call Center w 60 minut
czyli jak zbudować nowoczesną platformę obsługi klientów w chmurze.
Data i czas wydarzenia:
Start

2 Kwi, 2020 10:00

Koniec

2 Kwi, 2020 11:00

Opis wydarzenia:

Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon potrzebowała centrum kontaktowego, które zapewniłoby naszym klientom osobiste, dynamiczne i naturalne doświadczenia. Nie mogliśmy znaleźć takiego, który zaspokoi nasze potrzeby, więc go zbudowaliśmy. Udostępniliśmy to teraz wszystkim firmom, a dziś tysiące firm, od 10 do dziesiątek tysięcy agentów, korzysta z Amazon Connect, aby codziennie obsługiwać miliony klientów. Podczas tej sesji zobaczymy jak samemu – w ciągu 60 minut skonfigurować własne centrum kontaktu z klientami!

Rejestracja

https://call-center-w-chmurze.splashthat.com/

Miejsce

Nazwa miejsca:
Strona www miejsca:

Organizator

Nazwa organizatora:
Unable to load tooltip content.
Uruchomiono zadanie harmonogramu