fbpx
Wyszykiwanie wydarzeń blisko ciebie
2020

Zdarzednia wedle lat

Sty
09
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   32 / 40
  1.   9 Sty, 2020 09:00
Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkas...

Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkasz się z nami oraz właścicielami innych firm, to spotkanie jest dla Ciebie.

Będzie się składało z dwóch części: merytorycznej, podczas której Prezes Zarządu Fundacji Polska Marka, Sławomir Stańczuk opowie o tym, jak zdobyć przewagę konkurencyjną na lokalnym i regionalnym rynku oraz jak pozyskać stałych klientów i  networkingowej, w trakcie której właściciele poszczególnych firm będą mieli możliwość zaprezentować siebie i swoją firmę wśród pozostałych uczestników.

Przedsiębiorco! Biorąc udział w spotkaniu “Polskie marki - poznajmy się!”:

  • masz szansę zdobyć nową, bądź poszerzyć dotychczasową wiedzę z zakresu prowadzenia efektywnej sprzedaży,
  • poznasz aktualnie panujące trendy na rynku, zyskasz promocję swojej firmy i oferowanych dóbr wśród innych uczestników,
  • masz okazję pozyskać klienta, partnera biznesowego bądź wspólnika,
  • możesz podzielić się swoimi potrzebami - być może na spotkaniu znajdzie się inny przedsiębiorca, który będzie w stanie Ci pomóc, bądź doradzić.

W dodatku nic Cię to nie kosztuje - udział jest całkowicie bezpłatny!

Spotkanie będzie miało miejsce 9 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie, jako właścicielowi firmy komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 9, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!

 

  AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Jak zwiększyć sprzedaż na lokalnym i regionalnym rynku?” I Sławomir Stańczuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących

10:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

 

Na spotkanie obowiązuje rejestracja.

Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILETznajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!  

  1.   8
Sty
13
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   23 / 25
  1.   13 Sty, 2020 17:45 - 19:30
Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny...

Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny majątek na przyszłość?• Jakie są szanse inwestycje XXI w.?Zapraszamy do udziału w spotkaniu na którym zapoznamy Państwa z korzyściami fizycznej ekonomii.Witaj w świecie Prawdziwych Wartości!Spotkanie poprowadzi Marcin Woźniak - jest członkiem Polskiego Instytutu Prawdziwych Wartości Valores Veri oraz liderem Klubu Fizycznej Ekonomii. Posiada Certyfikat Eksperta ds. Metali Szlachetnych i Strategicznych wydany przez AUVESTA Edelmetalle AG oraz SMH Schweizerische Metallhandels AG Deutschland - firmy działają na blisko 100 rynkach świata w branży metali inwestycyjnych.

  1.   2
  2.   Piękna 24/26, 0...
Sty
30
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   39 / 40
  1.   30 Sty, 2020 09:00 - 11:00
Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social me...

Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social media dla topowych polskich marek jak również dla lokalnych przedsiębiorców. 

Szkolenie poprowadzi Marek Melaniuk - Członek zarządu Fundacji Polska Marka, Właściciel agencji brandingowej +Brand - Kreujemy Marki, Pomysłodawca MontowniaMarki.pl, Właściciel Auri Area - Wyjątkowe Nieruchomości, Autor Książki, poradnika oraz bloga.  

Spotkanie będzie miało miejsce 30 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 30, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!     

AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Twoja marka w social media” I Marek Melaniuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących 

0:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

Na spotkanie obowiązuje rejestracja. Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILET znajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste! Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!    

  1.   1
Mar
03
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   98 / 100
  1.   3 Mar, 2020 17:00 - 20:00
Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas! W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać ...

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas!

W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać kontakty biznesowe! Przyjdź na nasze spotkanie a zobaczysz nowy, lepszy i skuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych!

Czym jest "Otwarte" spotkanie PKB ?

Przedstawimy Państwu ideę naszego projektu, który w polskich klubach sportowych rozwijamy od 7 lat. Odwracamy sytuację wsparcia finansowego klubów poprzez wspólny biznes na wysokim, niepowtarzalnym poziomie. W ostatnich dwóch latach nasi Partnerzy dokonali wspólnie obrót na ponad 54 mln. zł Na otwartym spotkaniu będziecie mieli możliwość nawiązania nowych, konkretnych znajomości oraz poznać się z niektórymi naszymi Partnerami.

czym są partnerskie kluby biznesu

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Przedsiębiorcy, którzy dołączą do naszego Klubu Biznesu będą mieli możliwość:

  • nawiązywania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z całej Polski z 26 Klubów oraz z firmami z czeskich klubów
  • integracja z właścicielami firm i osobami decyzyjnymi;
  • możliwość ogólnopolskiej promocji swojego biznesu;
  • wsparcie koordynatorów z wszystkich Klubów PKB;

DODATKOWO

  • zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy;
  • tańsze zakupy;
  • wyjazdów na mecze lig: angielskiej, niemieckiej, włoskiej i hiszpańskiej;
  • wspólnych wyjazdów na mecze Polskiej Reprezentacji;

Wartości Partnerskich Klubów Biznesu

Jeżeli masz pytania dotyczące formuły spotkania, chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego warto na nim być, prosimy o kontakt z Koordynatorem PKB Siedlce:

Marta Szustkowska e-mail: marta.szustkowska@partnerskiekb.pl tel.666-382-1980
Spotkanie odbędzie się 3.03.2020r. od godz. 17:00 do 20:00 w Hotelu IBIS STYLES

Plan spotkania

16:30 - 17:00 rejestracja gości
17:00 - 17:45 - prezentacja Klubu Biznesu oraz prezentacja firm i zaproszonych gości Każda z firm obecna na spotkaniu będzie miała możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz jakich kontaktów biznesowych poszukuje.
17:45 - 20:00 - luźne rozmowy biznesowe

Zobacz jak wyglądają spotkania w innych naszych Klubach!

 

Kontakt do współorganizatora: Sławomir Stańczuk kom: 504 590 721

  1.   2
  2.   Jana Pawła II 1...
Mar
31
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   31 Mar, 2020 10:00 - 11:00 - Europe/Warsaw
Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą prz...

Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą przeglądarki Internetowej. Dzięki takiemu podejściu, użytkownik ma płynny i responsywny dostęp do działającej aplikacji – nawet jeśli nie jest ona zainstalowana na jego własnym komputerze.

Rejestracja: 

http://streaming-aplikacji.splashthat.com/

  1.   2
Kwi
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   2 Kwi, 2020 10:00 - 11:00 - UTC
Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon...

Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon potrzebowała centrum kontaktowego, które zapewniłoby naszym klientom osobiste, dynamiczne i naturalne doświadczenia. Nie mogliśmy znaleźć takiego, który zaspokoi nasze potrzeby, więc go zbudowaliśmy. Udostępniliśmy to teraz wszystkim firmom, a dziś tysiące firm, od 10 do dziesiątek tysięcy agentów, korzysta z Amazon Connect, aby codziennie obsługiwać miliony klientów. Podczas tej sesji zobaczymy jak samemu – w ciągu 60 minut skonfigurować własne centrum kontaktu z klientami!

Rejestracja

https://call-center-w-chmurze.splashthat.com/

  1.   1
Kwi
06
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   6 Kwi, 2020 10:00 - 10 Kwi, 2020 16:00 - Europe/Warsaw
Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z per...

Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z perspektywy zarządzania zasobami w Azure, a także otrzymasz solidną dawkę wiedzy na temat rozwiązań sieciowych w Google Kubernetes Engine. Na koniec, przekonasz się, jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach.Cloud Week to 5 dni znakomitych prelekcji, obecność największych chmurowych dostawców i możliwość zadawania pytań na żywo. A wszystko to w najlepszej z możliwych cen, czyli za darmo. Zarezerwuj miejsce już teraz!


➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

➡ TERMIN
6-10 kwietnia 2020, godz. 10.00

➡ GDZIE
Online

 ➡ AGENDA
Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 1: Jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w Chmurze? - Tomasz Dwornicki, Hostersi Sp. z o.o.

Wtorek, 7 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 2: Kulisy największych wdrożeń Chmury w polskim biznesie - Tomasz Starzec, Amazon Web Services

Środa, 8 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 3: Architektura z perspektywy zarządzania zasobami w Microsoft Azure - Waldemar Skrzypiec, Microsoft Polska i Barbara Halska, Hostersi Sp. z o.o.

Czwartek, 9 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 4: Rozwiązania sieciowe w Google Kubernetes Engine - Rafał Banaszkiewicz i Rafał Michalski, Google Cloud

Piątek, 10 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 5: Jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach? - Robert Paszkiewicz, OVHcloud

➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

  1.   1
Kwi
08
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   8 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Zastanawiasz się:Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca? Mam ograniczone zasoby produkcyjne ...

Zastanawiasz się:

  • Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca?
  • Mam ograniczone zasoby produkcyjne ze względu na skok absencji chorobowej, co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Jak spriorytetyzować Klientów?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Marek Lechowski, Beata Elert, Jacek Kalinowski

Informacje organizacyjne:

1. Data: 8 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYrKbjRPyHuKThO1XbgIG6nYLev-ULKHhTKTGuHgUB-01jTw/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
14
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   14 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Poszukamy odpowiedzi na pytania:Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach? Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmen...

Poszukamy odpowiedzi na pytania:

  • Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach?
  • Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmentów rynku, na których sprzedaje firma?
  • Jak zmotywować zespoły sprzedawców, aby przy pracy zdalnej potrafili generować potrzebne przychody dla firmy?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Piotr Babst, Sylwester Maćkowiak, Piotr Lutek, Monika Wikiera

Informacje organizacyjne:

1. Data: 14 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 14 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV0wvbwCz42g13XLFrTm3GM9Wu0KnZm1JUK0fh35aTUQyLMQ/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
15
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   15 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Podpowiemy:Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić? Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a w...

Podpowiemy:

  • Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić?
  • Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a wydajność spada?
  • Czy to w ogóle możliwe, aby ludzie zgodzili się na solidarne wyrzeczenia w firmie w kryzysie?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Tomasz Skupień, Beata Elert, Cezary Ciecieląg, Jan Przepióra

Informacje organizacyjne:

1. Data: 15 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu. https://forms.gle/qefHKkj8tAFLDgXL7

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
16
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   16 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ...Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy? W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ? W jaki spos...

JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ...

  • Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy?
  • W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ?
  • W jaki sposób zaplanować restrukturyzację kosztów i struktur zatrudnia?
  • Jak zoptymalizować system wynagrodzeń i innych motywatorów ?
  • Jak przygotować system komunikacji wew. i zew. ; system motywacji i organizację pracy (+narzędzia pracy zdalnej)?


...SKORZYSTAJ Z NASZEGO ZAPROSZENIA!


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Sebastian Trzaska, Monika Wikiera, Dorota Wieczorek, Iwona Frukacz

Informacje organizacyjne:

1. Data: 16 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 16 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/PvfWCNry4mrcS7TQA

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   22 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Udzielimy wskazówek:jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi? jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowani...

Udzielimy wskazówek:

  • jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi?
  • jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowania u pracownika w czasie pracy?
  • jak zorganizować przejście na pracę zdalną?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Stanisław Wojnicki, Dorota Wieczorek, Sebastian Trzaska, Monika Wikiera

Stowarzyszenie Interim Managers, w ramach programu „Interim managerowie wspierają firmy w kryzysie”, zaprasza na bezpłatny webinar.

Informacje organizacyjne:

1. Data: 22 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 22 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/5oN5FTosD4etZdgd6

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   22 Kwi, 2020 17:15 - 18:45 - Europe/Warsaw
Szanowni Państwo, nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych,...

Szanowni Państwo,

nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!

  • Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych, ekonomicznych i finansowych, wynikających z aktualnej sytuacji?
  • Co zaproponuje Ci bankowiec? A co zatai przed Tobą bankier?
  • Jak chronić oszczędności i budować własny majątek w dobie kryzysu? 

Zapraszam na spotkanie online: 22 kwietnia 2020 r. /środa/START punktualnie o godz. 17:30. Możliwość logowania od 17:15.

Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meet dostępnej za pomocą przeglądarek www.

Rejestracja: https://zelaznarezerwa.pl/infoforum-online/Link do spotkania zostanie rozesłany wyłącznie osobom zarejestrowanym na podany email w dniu spotkania. 

Do zobaczenia online!

Z najlepszymi... dla najlepszych!  

Marcin Woźniak | Valores Veri Certyfikowany Ekspert ds. Metali Inwestycyjnych  

+48 733 949 545

marcin.wozniak@prawdziwewartosci.pl

http://www.zelaznarezerwa.pl/

  1.   1
Lip
28
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   28 Lip, 2020 18:00 - 20:00 - UTC
Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK. LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/ Tematem będzie: "P...

Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK.

LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/

Tematem będzie: "Polski biznes - w trakcie i po pandemii".
W trakcie dyskusji zajmiemy się tematami związanymi z: przyszłością globalnego handlu i przemysłu / wpływem pandemii na polskie firmy i gospodarkę / wyzwaniami stojącymi przed światową i polską gospodarką / szansami dla polskich firm po pandemii / pandemią a rozwojem technologicznym firm / kierunkiem i szansami rozwoju startupów w Polsce i na świecie.

W dyskusji wezmą udział członkowie Stowarzyszenia Alumni:

  • Tomasz Gondek - Współzałożyciel i CEO, SensDx
  • Przemysław Grzywa - Współzałożyciel i CEO, Revolve Healthcare
  • Monika Piątkowska - Prezydentka Izby Zbożowo-Paszowej
  • Moderatorem będzie Małgorzata Bonikowska - Prezeska, THINKTANK
  1.   1
W tym dniu nie ma żadnych wydarzeń.
Unable to load tooltip content.
COM_PAYPLANS_LOGGER_CRON_START