Wyszykiwanie wydarzeń blisko ciebie
2019

Zdarzednia wedle lat

Mar
21
  1.   Spotkania
  2.    Public
  1.   21 Mar, 2019
Na spotkaniu Warszawskiego Klubu Przedsiebiorczości dowiesz się między innymi, jak szybko i skutecznie pozyskiwać na Facebooku leady sprzedażowe i jak zarabiać przy pomocy technologii blockchain. Opró...

Na spotkaniu Warszawskiego Klubu Przedsiebiorczości dowiesz się między innymi, jak szybko i skutecznie pozyskiwać na Facebooku leady sprzedażowe i jak zarabiać przy pomocy technologii blockchain. Oprócz tego otrzymasz szansę poznania innych przedsiębiorczych ludzi z twojego regionu oraz otrzymasz informacje, jak samemu zostać członkiem klubu i jakie będziesz miał z tego korzyści.

  1.   2
  2.   al. Jerozolimsk...
Kwi
11
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   49 / 50
  1.   11 Kwi, 2019
Network Business Club Polska   Spotkanie Biznesowe NBC Warszawa dnia 11 Kwietnia 2019 (czwartek), o godz. 7:45 ...

Network Business Club Polska

 

Spotkanie Biznesowe NBC Warszawa

dnia 11 Kwietnia 2019 (czwartek), o godz. 7:45

Restauracja Evil Steak House

Warszawa, ul. Świętokrzyska 03                          Link

NBC Polska powstało z myślą o łączeniu przedsiębiorców

Wzajemne udzielanie rekomendacji to ponad połowa zrealizowanych biznesów. Dlaczego? Bo kontakty, którymi się dzielą przedsiębiorcy są już sprawdzone a przez to wiarygodne, dodatkowo dobra rekomendacja jest wcześniej wypracowana i odpowiednio przygotowana. Dlatego powstał NBC. Poprzez regularne spotkania w określonej strukturze daje on możliwość oszczędzania czasu i maksymalizacji trafionych działań biznesowych. NBC wspiera przez to biznesy swoich klubowiczów. Zrzeszając właścicieli firm z całego kraju daje im możliwości wdrażania w swoje działania gotowego sytemu rekomendacji popartego szkoleniami. Niewątpliwym wyróżnikiem działania w ramach NBC to możliwość korzystania z systemu budowania lojalności klientów. Po za tym NBC poszerza możliwości działania na poziomie biznesowym swoim klubowiczom w całym kraju poprzez współpracę z organizacjami wspierającymi rozwój polskiej gospodarki.

Zasadą jest, że do każdej grupy działającej w strukturach NBC przyjmujemy jednego przedstawiciela z danej branży. Działanie takie eliminuje konkurencję w danej grupie. Osobiste polecenia staja się zaś najlepszą formą marketingu, jaką może zaimplementować u siebie przedsiębiorca. Każda firma kandydująca do grupy w danym mieście, przechodzi proces rekrutacji co powoduje odpowiednią jakość biznesu w NBC.

Dla tych, którzy myślą o budowaniu swojego wizerunku osobistego lub marki firmy NBC daje możliwości wystąpień publicznych w większym gronie. Chcesz budować wizerunek eksperta? NBC daje dostęp do sceny i możliwości przemawiania do przedsiębiorców z całego kraju.

Oczywiście nie pozostawiamy przedsiębiorców samym sobie. Jako klub biznesowy zapewniamy szkolenia dla uczestników, uczymy jak wykorzystać polecenia w swojej działalności i oszczędzić czas przy pozyskaniu nowych klientów. Dodatkowo szkolimy z wystąpień publicznych oraz autoprezentacji. Zapewniamy również wsparcie dla nowych uczestników i od klubowiczów. Staramy się inspirować i integrować przedsiębiorców. Pomagamy identyfikować ich potrzeby jako liderów. Nie jest to tylko wsparcie w ramach własnej grupy, lecz również od innych grup działających w strukturze NBC. Jesteśmy po to by budować relacje.

Przyjdź zobacz, posłuchaj, podejmij decyzję.

Formuła spotkania typu biznes-mixer będzie okazją do nawiązania wielu nowych kontaktów biznesowych. Obowiązuje strój biznesowy.

Zalecamy zabranie ze sobą min. 40 wizytówek, przygotowanie 60-sek. Pełny catering na miejscu. Więcej informacji o NBC na: www.nbcpolska.pl.

Rejestracja trwa od 7:45 
Spotkanie trwa do 9:30

Koszt rejestracji - 50zł gotówką
lub 45zł rejestracja on-line

 
 
 
Kontakt:

Tel.: 669 444 306

Email: biuro@nbcpolska.pl

                                                           
  1.   1
  2.   Świętokrzyska 3...
Maj
31
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  1.   31 Maj, 2019
Zapraszam przediębiorców do udziału w spotkaniu i wymianie wizytówek.
  1.   1
  2.   Humańska 8, 00-...
Lip
04
  1.   Spotkania
  2.    Public
  1.   4 Lip, 2019

Zapraszamy wszyctkich przedsiębiorców zainteresowanych skutecznymi narzędziami w budowaniu sieci kontaktów.

  1.   1
  2.   Warszawa, Polsk...
Lip
25
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   95 / 100
  1.   25 Lip, 2019
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie,...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze?

Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany?

A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby

  • nauczyć się budować oraz korzystać z marki osobistej,
  • poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy,
  • skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD,
  • dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu,
  • uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie.

Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata!

parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego

dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce.

Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie.

 

Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz!

Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”.

polish business academy partnerzy strategiczni

9:00 - 9:15 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad
9:00 – Dr Anna Nitkiewicz-Jankowska - Jak w 5 kroków budować swoją skuteczną markę osobistą?
9:45 – Prezentacje networkingowe uczestników
10:30 - 11:00 – Sławomir Stańczuk – Rozwijaj się i zarabiaj

Dr Anna Nitkiewicz-Jankowska

anna nitkiewicz jankowskaDoktor nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług, Trener marki osobistej, Trener profesjonalnej obsługi klienta, twórczyni i manager projektu Silna Marka Hotelu, właścicielka firmy Premium Personal Branding i twórczyni własnego programu Strategia Marki Osobistej, który wdrożyło jej ponad 300 klientów indywidualnych. Certyfikowany Revenue Manager. Profesjonalny Event Manager.

Sławomir Stańczuk

slawomir stanczukOd 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie, łączącej ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje rodzime produkty dobrej jakości, tym samym zwiększając ich rozpoznawalność oraz sprzedaż w kraju i na świecie. Jego pasją jest realizacja projektów, które wypełniają jego życie.
  1.   5
Wrz
14
  1.   Kursy i warsztaty
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   14 Wrz, 2019
1-DAY EMPOWERMENT LAB - PRZEMAWIAJ I ZARABIAJ! SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH ⚡⚡⚡ IDEA WARSZTATU ⚡⚡ Zgodzisz się pewnie, że istnieje cała masa osób frustrujących się zadaniem wst...

1-DAY EMPOWERMENT LAB - PRZEMAWIAJ I ZARABIAJ! SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

⚡⚡⚡ IDEA WARSZTATU ⚡⚡

Zgodzisz się pewnie, że istnieje cała masa osób frustrujących się zadaniem wstania i publicznego przemawiania. W naszym kraju system edukacyjny nie uczy nas jak przemawiać, jak prezentować, jak sprzedawać siebie. Pewnie wielu z nas wielokrotnie trafiało na konferencje, w trakcie których publiczność usypiała, nudziło się w trakcie przemówienia prezesa, który nie potrafił "sprzedać" swojej wizji albo słuchało sprzedawcy recytującego formułkę sprzedażową jak karabin maszynowy. Brakuje nam niestety kluczowych umiejętności publicznych wystąpień: 

  • autentycznego prezentowania poglądów, opinii, atutów,
  • umiejętności przekonywania do swoich racji, 
  • stawania przed ludźmi, przemawiania i pozytywnego wywierania wpływu.

Opanuj sztukę wystąpień biznesowych - skutecznie prezentuj, sprzedawaj, zarabiaj!
Właściwie komunikuj to co dla Ciebie ważne - bądź lepszy od swoich konkurentów!
Wykorzystuj swój potencjał - każdy potrafi przemawiać, większość nie wie jak!

WYKONAJ TEN KROK!
Otwórz dla siebie niemal nieograniczone możliwości, których realizacja będzie zależała tylko od Ciebie.


 

KORZYŚCI PO UKOŃCZENIU WARSZTATU 

?Poznasz elementy najbardziej udanych prezentacji i wystąpień biznesowych.
? Przybliżymy Ci strategie w jaki sposób bardziej intensywnie możesz monetyzować swój czas, wykorzystując dźwignie sceny i komunikacji jeden do wielu.
? Będziesz odważniej prezentował idee i pewniej przekonywał do swoich racji.
? Dowiesz się jakie elementy odpowiadają za to, by Twój przekaz był przekonywujący, abyś mógł wywierać wpływ na Twoją publiczność zgodnie z intencją Twojego wystąpienia.
? Zyskas większą pewność siebie w komunikowaniu swoich produktów i usług.

 

OPIS WARSZTATU

Spotkanie będzie dotyczyć sztuki wystąpień publicznych.  Krzysztof Hillar przekaże uczestnikom wiele wartościowych wskazówek, dzięki którym, dowiemy się jak przemawiać w taki sposób, by przyciągnąć uwagę osób do których mówimy. 
Dowiemy się też, jakie elementy decydują o udanej prezentacji i wystąpieniu, a także co powinno znaleźć się w naszym przemówieniu aby poruszyć, zmotywować i zainspirować publiczność. 

Pomożemy Ci rozwinąć skrzydła - dowiesz się:

  • jak tworzyć unikatową wartość intelektualną z tego, co już wiesz - i sprzedawać ją w swoim środowisku, w swojej pracy, w nowym środowisku na wielką skalę,
  • jak uczynić ze swojej osobowości największy argument za tym do czego przekonujesz -argument, który będzie działał niezależnie od prezentowanej oferty,
  • jak stojąc na scenie wykorzystać naturalną intuicję do tego by widzieć, słyszeć i odczuwać więcej- a w konsekwencji poprawić skuteczność sprzedażową,
  • a na koniec: pozbędziesz się odwiecznego stresu przed pojawianiem się na scenie. 

Znalezione obrazy dla zapytania super speaker system

 

DLA KOGO

? DLA PRZEDSIĘBIORCÓW - którzy chcą podnosić swoje kompetencje.

?DLA PREZESÓW, DYREKTORÓW I WŁAŚCICIELI FIRM - którzy chcą skutecznie motywować swoje zespoły do realizacji ambitnych celów.

?DLA SPECJALISTÓW - którym zależy na profesjonalnej prezentacji swoich kompetencji, projektów i dokonań.

?DLA SPRZEDAWCÓW - którzy chcą pokonać ograniczenia sprzedaży "jeden na jednego" i wykładniczo zwiększyć swoje dochody poprzez sprzedaż "jeden dla wielu".

?DLA TRENERÓW - którzy chcą stać się profesjonalistami w swojej unikalnej dziedzinie.

 

To nie przypadek, że sztuka przemawiania jest ćwiczona przez praktyków i badana przez filozofów odponad 2 500 lat. 
To dowód, że właściwe komunikowanie jest kluczem w osiąganiu sukcesów.

 

 

AUTOR WARSZTATU: KRZYSZTOF HILLAR

 

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się

 

 

Przedsiębiorca, trener, mówca motywacyjny. Specjalista w dziedzinie wystąpień, motywacji sprzedaży "jeden do wielu". Uczy ludzi biznesu, jak komunikować się, aby dawać wartość poprzez wystąpienia i prezentacje biznesowe, jak prezentować, by wystąpienie zostało zrozumiane i zapamiętane. 
Stawia sobie za cel pomoc ludziom w przełamywaniu barier umysłowych, zakorzenionych i utrwalanych przez lata. Cztery lata temu osiągnął swoje życiowe momentum tworząc autorskie systemy wystąpień biznesowych: Influence Speaker i Super Speaker System, w ramach których każda osoba jest w stanie przygotować się do wyjścia przed dużą publicznością, do występowania w mediach i przemówień przed kamerą.
UWAGA! Jego wystąpienia zapadają w pamięć, wpływają na zmianę poglądów i mogą wywoływać uczucie euforii.
Nienawidzi myślenia schematycznego i słowa NIE. W trakcie swoich wykładów rozprawia się z ogólnieprzyjętymi stereotypami. 
Otwiera umysły i uświadamia słuchaczom co należy zmienić, aby prowadzić skuteczny biznes oraz pełne harmonii życie osobiste. Jego hasło to: 
"Każdego dnia dawaj z siebie tyle, ile możesz! Usuń ze swojego słownika wymówki,opanuj wewnętrzny głos i rób to, co kochasz. 
Pamiętaj, świat ustąpi Ci miejsca i zacznie pomagać, jeślibędziesz wiedział dokąd zmierzasz."

 

⚡⚡⚡ Eduneo for Business Partner to wydarzenie w ramach, którego uzyskasz możliwość dołączenia do jednej z największych społeczności skupionej wokół rynku edukacji biznesowej na Świecie⚡⚡

Rynek szkoleń i warsztatów dla firm przekroczył wartość 6 mld pln, wartość dotacji unijnych dla sektora MŚP to prawie 4 mld pln - sprawdź jak zostać beneficjentem tego rynku. 


 

 


✨ DLA KOGO? ✨

? Dla entuzjastów edukacji biznesowej, chcących korzystać z rozwiązań edukacyjnych w cenach hurtowych lub za ekwiwalent swojego zaangażowania w rozwój projektu. 
? Dla osób dostrzegających potencjał w rynku edukacji online - zainteresowanych innowacyjnymi technologiami edukacyjnymi. 
? Dla trenerów, ekspertów zainteresowanych dołączeniem do grona trenerów grupy Eduneo. 
? Dla osób zainteresowanych możliwościami finansowymi na rynku edukacji biznesowej, szkoleń dla firm, warsztatów otwartych oraz kursów online. 
? Dla osób szukających dodatkowego lub stałego zajęcia na dynamicznie rozwijającym się rynku jakim jest rynek edukacji. 
? Dla przedsiębiorców szukających możliwości zdywersyfikowania swojego biznesu i zmonetyzowania swojej sieci kontaktów. 
? Dla managerów, sprzedawców i specjalistów chcących zbudować dodatkowy lub stały dochód wykorzystując swoje umiejętności, doświadczenia i kontakty.



✨ PODCZAS SPOTKANIA UZYSKASZ INFORMACJĘ NA TEMAT:

? Jak zarabiać na rynku edukacji dla firm, warsztatów otwartych oraz na rynku kursów online. 
? Dlaczego rynek produkcji kursów online jest tak dochodową i atrakcyjną perspektywą biznesową. 
? Jak zautomatyzować swój biznes wykorzystując do tego dedykowane rozwiązania marketingowe. 
? Jak Facebook i inne social media mogą dla Ciebie zarabiać pieniądze 24/h. 
? Jak wykorzystać finansowanie UE w projektach edukacyjnych.


? HARMONOGRAM WYDARZENIA

08:50 Start szkolenia

09:00 Krzysztof Hillar - Przemawiaj i zarabiaj! Sztuka wystąpień publicznych.

14:00 Lunch

15:00 Piotr Cielecki - 6 kluczowych kompetencji biznesowych XXI wieku

16:45 Piotr Sołtys - Eduneo for Business Partner

18:30 Rozdanie certyfikatów

 

? Bilety dostępne są poprzez rejestrację w systemie Evenea. 

? W ramach biletu otrzymujesz:  

➡ Unikalną wiedzę i narzędzia do rozwoju Twojego biznesu i kariery zawodowej
➡ Udział w networkingu z uczestnikami warsztatu 
➡ Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu 
➡ Lunch

?? Podczas wydarzenie, będziesz mógł zapoznać się z możliwościami programu partnerskiego projektu Eduneo i dowiesz się w jaki sposób możesz korzystać z najlepszej światowej edukacji na warunkach niedostępnych.???

???Zarejestruj się już teraz! ???

⚠ TYLKO TERAZ W LIMITOWANEJ ILOŚCI:?
Zamiast ❌490 zł zapłać ?? TYLKO 350 zł ??
i ciesz się biletem na to wyjątkowe wydarzenie! ? ?

 

OFERTA POSIADA LIMITOWANĄ LICZBĘ MIEJSC, dlatego sprzedaż może zostać zamknięta wcześniej - nie czekaj, kup bilet już teraz! 

NIE MASZ KODU PARTNERSKIEGO❔❔ 
Skontaktuj się z nami! ⬇⬇⬇ 



W przypadku pytań, nasz dział wsparcia jest do dyspozycji: 
kontakt@eduneo.pl, +485333705509, www.eduneo.pl

  1.   1
Wrz
17
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   17 Wrz, 2019
Business Process Management to bezpłatna konferencja poświęcona modelowaniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Podczas konferencji zostaną przedstawione nowoczesne rozwiązania z zakresu BPM. Uc...

Business Process Management to bezpłatna konferencja poświęcona modelowaniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Podczas konferencji zostaną przedstawione nowoczesne rozwiązania z zakresu BPM. Uczestnicy będą mieli możliwość wziąć udział w ciekawych prelekcjach prowadzonych przez Ekspertów oraz porozmawiać z Wystawcami. Wiedza z zakresu modelowania procesów biznesowych ułatwia zarządzanie firmą, bowiem sprawne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji zależy od harmonijnego przeprowadzania, nadzorowania i monitorowania zachodzących w nim operacji. Zintegrowany system w firmie pozwala efektywniej wykorzystywać zasoby.   Zapraszamy do udziału wszystkie, osoby, które chcą zrewolucjonizować działanie swojej firmy, poszukują nowych rozwiązań z zakresu BPM i pragną zastosować zmiany w dotychczas posiadanych zasobach.  

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się poprzez formularz rejestracji, znajdujący się na stronie internetowej wydarzenia: https://gigacon.org/event/bpm_19/

  1.   1
  2.   1, Żwirki i Wig...
Wrz
17
  1.   Konferencje
  2.    Public
  3.   56 / 60
  1.   17 Wrz, 2019
Zastanawiałeś się jako Przedsiębiorca nad tym: Co się stanie jeśli w Polsce przestaną funkcjonować organizacje pracodawców i kluby biznesu, jakie znamy od dawna? Jak odpowiedzieć na potrzebę polsk...

Zastanawiałeś się jako Przedsiębiorca nad tym:

  • Co się stanie jeśli w Polsce przestaną funkcjonować organizacje pracodawców i kluby biznesu, jakie znamy od dawna?
  • Jak odpowiedzieć na potrzebę polskich przedsiębiorców w dobie zmiany pokoleniowej?
  • Jak wesprzeć ich rozwój i wykorzystać postęp gospodarczy, otoczenie technologiczne, wiedzę i doświadczenie pokolenia założycieli i potencjał nowego pokolenia przedsiębiorców, właścicieli i zarządzających?
  • Jak przeprowadzić sukcesję w biznesie i organizacjach biznesowych, by zachować idee towarzyszące ich założeniu i działalności?

I tak jak od wielu lat firmy prywatne czerpią korzyści z istnienia i wsparcia organizacji biznesowych, tak organizacje biznesowe potrzebują biznesu, by spełniać cele dla jakich zostały powołane. To wyzwanie dla nich – jak w dobie zmiany pokoleniowej w prywatnej rodzinnej przedsiębiorczości pozostać atrakcyjnym klubem biznesowym skupiającym kolejne pokolenie przedsiębiorców i jednocześnie umiejętnie korzystając z wiedzy i doświadczenia nestorów?

W ramach panelu „Sukcesja w organizacjach. To początek końca czy nowy początek?” przyjrzymy się z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się dzisiejsze kluby biznesu i przedsiębiorcy w nich zrzeszeni.

Debata odbędzie się 17 września 2019 r. o godzinie 11:00, jako jeden z paneli podczas XII Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2019, a udział w niej wezmą:

  • Sławomir Stańczuk (Prezes Polish Business Club),
  • Michał Haze ( Prezes Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej),
  • Tomasz Bartosiak (Prezes Izby Przedsiębiorców i Pracodawców Centralnej Polski),
  • Witold Świtkowski (Prezes Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej  Radomsku),
  • Mirosław Marszał (Regionalna Izba Gospodarcza w Bełchatowie),
  • Maciej Plutecki (Regionalny Związek Pracodawców Prywatnych Ziemi Łódzkiej). 

Natomiast debate poprowadzi Pani Agnieszka Krysik, wspólnik w Grabowski i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp.k., radca prawny, autorka bloga SUCKESja. 

Wydarzenie jest zorganizowane jako jeden z paneli podczas XII Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2019.               

Udział w debacie jest bezpłatny – jedyne co musisz zrobić, to zarejestrować się w wydarzeniu.  

  1.   4
Wrz
20
  1.   Kursy i warsztaty
  2.    Public
  3.   28 / 30
  1.   20 Wrz, 2019 - 21 Wrz, 2019
Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, ...

Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, że to u Ciebie warto kupować, zamiast wybierać konkurencję, z którą nie będziesz musiał się już więcej porównywać? Pisać oferty, które wyróżniają się na rynku? I nawet jeśli nie masz wielkich budżetów reklamowych, to prowadzić kampanie równie skutecznie, jak najwięksi gracze w Twojej branży, a nawet reklamować się za 0zł? Dołączyć do "grubych ryb" Poprzez stworzenie skutecznego systemu sprzedaży on-line, który będzie Twoim najlepszym handlowcem 24/h, nigdy nie zachoruje i nie weźmie wolnego, a dodatkowo będzie dla Ciebie pracował, kiedy Ty nie pracujesz? Poprawić swoje wyniki finansowe i sprzedażowe? Sprawdź tylko kilka z wielu opinii:

Nie wierz mi na słowo... ✅ Dla osób, które czują, że mają świetny produkt lub usługę, a jednocześnie mają poczucie, że zbyt mało osób o tym wie! ✅ Dla osób, które chcą zacząć się reklamować, a jeszcze nigdy tego nie robiły. Tutaj nauczysz się KROK PO KROKU, jak robić to skutecznie i dochodowo!   ✅ Dla osób, które mają za sobą nieskuteczne kampanie, nie miały zwrotu z inwestycji, a ich budżet poszedł na zmarnowanie. Dowiesz się dlaczego tak się stało i jak nie popełnić kolejny raz tych błędów!   Dla kogo jest to wydarzenie? ✅ Dla każdego, kto chce nauczyć się tworzyć dochodowy biznes oparty o swoją wiedzę i doświadczenie. Podczas tych dwóch dni stworzysz kompletny system, który pozwoli Ci zacząć zarabiać! ✅ Dla osób, które mają dość mało praktycznych szkoleń, z którymi nie wiedzą co potem zrobić. To 100% praktyczny warsztat, podczas którego przez 2 dni będziesz pracować na swoim laptopie, aby wyjść z gotową kampanią dla siebie!   ✅ Dla przedsiębiorców i ekspertów, którzy chcą każdego dnia pozyskiwać nowych klientów w sposób automatyczny!   Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami,  aby poprowadzić Twój biznes w kierunku sukcesu. Dwa dni, trzech ekspertów... Kamil Fiszer Twórca systemu Sales Marketing. Wprowadzi Cię w świat budowania skutecznych systemów pozyskiwania klientów on-line.Współpracował z takimi markami jak Mlekovita, Souvre, Łowicz, czy Mlekopol.Na codzień realizuje dochodowe kampanie dla siebie i swoich klientów. Tomasz Słodki Były dziennikarz radiowy i telewizyjny.Od kilku lat z sukcesem buduje swoją markę SłodkiLive, gdzie w jego profesjonalnym studio telewizyjnym prowadził programy z celebrytami, politykami i przedsiębiorcami.Twórca Akademii Wideo Tomasza Słodkiego.Podczas szkolenia pokaże Ci jak skutecznie wykorzystać wideo-marketing i sprzedawać dzięki wideo. Dominik Kumala Ekspert w dziedzinie budowania chatbotów i prowadzenia kampanii sprzedażowych poprzez messenger.Współpracował zarówno z klientami indywidualnymi, jak i korporacjami, gdzie z sukcesem wprowadzał dla nich skuteczne rozwiązania.Podczas szkolenia KROK PO KROKU skonfigurujesz z nim swojego chatbota i stworzysz pierwszą kampanię sprzedażową poprzez messenger. ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE >> Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami, które działają i są skuteczne. Zero lania wody i bezsensownej paplaniny Wszystko w oparciu o konkretne wyniki z kampanii! Faktem jest, że Facebook potrafi rozwiązać wiele bolączek przedsiębiorców i ekspertów. Na Facebooku przebywa aktualnie około 16-17mln aktywnych użytkowników w Polsce. To oznacza, że jest to arena potencjalnych klientów dla Ciebie. Jednak konkurencja nie śpi i również korzysta z tej platformy. Jeśli Ty jeszcze tego nie robisz, to wiedz, że aktualnie Twoi klienci są przejmowani przez Twoją konkurencję i to tam zostawiają swoje pieniądze. W tym momencie możesz stwierdzić, że czas puścić reklamę na Facebooku. To dobrze, jednak musisz wiedzieć, że... Sama reklama nie zadziała! Potrzebujesz kompletnego systemu, który pozwoli Ci wybić się na tle konkurencji, zostawić po sobie ślad na dłużej w pamięci potencjalnych klientów i... faktycznie zarabiać! Sales Marketing to w 100% praktyczny warsztat, który nie dostarczy Ci wiedzy w jednym temacie. To wydarzenie dostarczy i wdroży dla Ciebie kompletny system, który zacznie działać już w drugim dniu szkolenia! To oczywiście nie wszystko!  Podczas tego wydarzenia stworzysz kompletny system pozyskiwania płacących klientów, promowania i rozwijania swojego biznesu oraz tworzenia dochodowych kampanii! To nie jest kolejne szkolenie o Facebooku... Oto czego się dowiesz: 1. Jak docierać do nowych klientów Dzięki Sales Marketing zaczniesz docierać do swoich klientów zanim dotrą oni do Twojej konkurencji! 2. Jak pozyskiwać płacących klientów Klienci są różni. Sales Marketing to system, który pozwala generować klientów, którzy są w stanie zapłacić Ci nawet 4-ro cyfrowe kwoty! 3. Jak pisać, aby inni kupowali Wyróżnisz się na tle konkurencji dzięki technice pisania perswazyjnych ofert. Dodatkowo klienci będą kupować od Ciebie "jak zahipnotyzowani"! 4. Jak reklamować się za 0zł? Poznasz techniki na to, aby nie płacić za swoją reklamę, za to już od pierwszych minut kampanii pozyskiwać klientów! 5. Jak pisać maile, które sprzedają Dowiesz się, jak tworzyć maile, na które ludzie będą czekać i z których możesz zarobić nawet 200.000zł rocznie mając bazę mailingową zaledwie 10.000 osób! 6. Jak zbudować dochodową bazę mailingową Nie masz swojej bazy? Okej :) Stworzysz system, który w ciągu najbliższego roku pozyska dla Ciebie minimum 10.000 kontaktów! 7. Jak zdobywać klientów dzięki wideo Mało kto potrafi stworzyć dobre wideo, które sprzedaje. Nawet jeśli nie lubisz stać przed kamerą, to podczas tych dwóch dni pokochasz kamerę i zaczniesz na tym zarabiać! 8. Jak wykorzystać chatbota? Jest to stosunkowo nowa technologia. Jeśli zastosujesz ją już teraz, możesz przegonić swoją konkurencję o lata świetlne! 9. Jak tworzyć reklamy, które działają Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają, nagłówki które sprzedają i opisy, które zapadają w pamięć Twoich klientów na długo! 10. Jak w ciągu 80 minut wygenerowałem dla klienta 75.000zł Poznasz technikę sprzedaży "jeden do wielu" poprzez skuteczne webinary, dzięki czemu Twoja sprzedaż wielokrotnie wzrośnie! I wiele innych technik, case study i narzędzi, które stworzą dla Ciebie kompletny system zarabiania on-line! Sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem! Kiedy zaczynałem swoją przygodę z biznesem, popełniłem prawdopodobnie wszystkie możliwe błędy. Jednocześnie zamiast się poddać, postanowiłem się uczyć na tych błędach. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt tysięcy złotych, jednak dzięki temu wiem dzisiaj co działa, a co nie. W dodatku nie jest to wiedza od zagranicznych guru, tylko sprawdzone techniki na Polskim rynku. Wiem, że sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem. To konkretne i powtarzalne schematy, które działają w każdej branży, niezależnie, czy sprzedajesz produkty, czy usługi. Z jednej strony możesz iść moją drogą i uczyć się na swoich błędach.Jak widzisz - jest to jednak kosztowne. Z drugiej strony, za ułamek kwoty, którą wydałem na poznanie tych sekretów, możesz przeskoczyć kilka lat mojej edukacji i zdobyć tę wiedzę już teraz.Decyzja należy do Ciebie... Ile wynosi Twoja inwestycja I co dokładnie otrzymujesz w tak przystępnej cenie: 1. Szkolenie na żywo Dwa dni szkolenia na żywo o systemie zarabiania na Facebooku i on-line oraz praktyczne zajęcia w grupie max 35 osób. [Wartość: 1500zł] 2. Szkolenie on-line Dostęp do platformy ze szkoleniem, które swoją premierę ma w lipcu, a w tym kilka godzin praktycznej wiedzy do zdobycia gdzie chcesz i kiedy chcesz. [Wartość: 350zł] 3. Wsparcie po szkoleniu Wsparcie oraz odpowiedź na Twoje pytania po szkoleniu na zamkniętej grupie na Facebooku (dożywotnio). Dodatkowo 20 pierwszych osób otrzyma konsultacje telefonicznie po szkoleniu stacjonarnym! (zostało 7/20 miejsc) [Wartość: 400zł] 4. Zapis VOD ze szkolenia Możesz wracać do wiedzy zdobytej na szkoleniu wielokrotnie, dzięki czemu nic Ci nie umknie. [Wartość: 470zł] Łączna wartość pakietu: 2720zł 970zł (wystawiam faktury) ZAREZERWUJ MIEJSCE >> W cenie biletu otrzymasz dodatkowo: - przerwy kawowe - catering (obiady) - specjalną sesję niespodziankę, która jest połączona z integracją i networkingiem  Masz pytania? Napisz: kontakt@kamilfiszer.pl Zadzwoń: 509 573 310

  1.   2
  2.   Rokitnicka, Fil...
Wrz
27
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   38 / 40
  1.   27 Wrz, 2019

GOŚCIE SPECJALNI





  1.   2
Wrz
28
  1.   Konferencje
  2.    Public
  3.   1199 / 1200
  1.   28 Wrz, 2019 - 29 Wrz, 2019
KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu – NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, ta...

KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu –

NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, także znajdzie się dla Ciebie miejsce, poznasz wiedzę od praktyków. Jeżeli jesteś właścicielem firmy i z powodzeniem prowadzisz biznes, zachęcamy do działu. Ponieważ na NSE 1.0  zostaną zaprezentowane techniki mające na celu rozwój działalności, a także zwiększenie liczby klientów. Szkolenie kierowane do małych, średnich i dużych firm.

PODCZAS SZKOLENIA:

  • przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji,
  • warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi,
  • przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej,
  • wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video
  • poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi
  • nauczysz się analizować zachowanie na stronie internetowej i użyć praktycznych narzędzi m.in. Google Analytics celem zwiększania przychodu,
  • nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę,
  • nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką.

Nabyte umiejętności po szkoleniu:

  • negocjacje,
  • sprzedaż,
  • marketing (social media, video marketing),
  • digital marketing (robienie i promocja produktów cyfrowych),
  • wystąpienia publiczne.

Co Cię spotka na szkoleniu?

Szkolenia online Przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji. Analiza strony www Nauczysz się jak analizować zachowania na stronie internetowej i jak używać praktycznych narzędzi (m.in. Google Analytics) celem zwiększenia zwiększenia przychodu. Rozmowa sprzedażowa Przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej. Warsztaty Warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi. Jak zwiększyć sprzedaż Poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi. Jak tworzyć treści Nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką Efektywna reklama Nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę.

Kampanie marketingowe Wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video.

➢ Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Regularnie komentuje wydarzenia związane z tematyką górską, społeczną i gospodarczą w stacjach telewizyjnych TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, TVP. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także szkoli w firmach i urzędach. Trener przywództwa i profesjonalny mówca specjalizujący się w przemówieniach inspiracyjno- motywacyjnych, a także wykładach biznesowych dotyczących przywództwa, etyki w biznesie, zmiany i pracy zespołowej. Jego przemówienia, wygłoszone do ponad 65 tysięcy uczestników, to mieszanka doświadczenia, siły, wrażliwości i pasji. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych – kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. W ramach tej korporacji jako pierwszy dyrektor w Polsce awansował na stanowisko project menagera kobietę. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo- mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, który w 2013 r wniósł flagę tej akcji na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Żonaty, tata dwóch córek. ➢ Sylwia Królikowska Sylwia z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat na Uniwersytecie SWPS . Od 2003 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingu i doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Facebook, BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, State Street, UBS, Valeo i wiele innych. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. Sylwia posiada międzynarodowe doświadczenie trenerskie – prowadziła szkolenia dla menedżerów centrów finansowych w Indiach, Malezji, Kazachstanie, Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. Często dzieli się swoją wiedzą w ramach konferencji i seminariów oraz aktywnie uczestniczy w działaniach ABSL.

➢ Michał Kanarkiewicz

Wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 4 książek, mówca inspiracyjny TEDx Michał uczy podejmowania decyzji i myślenia strategicznego poprzez grę w szachy. Jest ekspertem mediów (TVN, TVN24). Dzięki jego metodologii zespoły zaczynają myśleć skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. W gronie jego klientów są międzynarodowe organizacje takie jak: Siemens, Volvo, Heineken, EY, PwC, Warta, PZU, UBS, Santander Bank, Bank Zachodni WBK, Alior Bank i Luxmed. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Wystąpił z Nickiem Vujicicem, przed publicznością liczącą 5000 osób. ➢ Łukasz Krasoń Łukasz Krasoń – mówca motywacyjny, autor, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, „spełniający się marzyciel”. Życie Łukasza szybko nabrało tempa. W wieku 7 lat wylądował na wózku inwalidzkim. Wtedy też zaczął wykształcać i praktykować to, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagę, wiarę w siebie, cierpliwość, upór, pomysłowość, umiejętność pozytywnego myślenia. Pomaga ludziom odkryć w sobie wartość i zrealizować marzenia pokazując jednocześnie, że szkoda czasu na narzekanie. A menedżerom i przedsiębiorcom udowadnia, że nie ma problemu, który byłby większy od nich. Pomógł dziesiątkom tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą wzmocnić ducha i wiarę w siebie oraz sięgnąć po to, co wydawało im się nieosiągalne.

➢ Jan Paweł Tomaszewski

Charyzmatyczny mówca i trener, który wie jak mówić i jak uczyć. Pozytywnie wpływa na szerokie grono odbiorców. Nie jest osobą, której ręce leczą, a wzrok zabliźnia rany. Po wyjściu z jego szkolenia nie wygrywa się szóstki w totka (chociaż, może warto spróbować), a w miejscach, w których przemawia nie milkną wojny i nie znika ZUS. Po prostu mówi. Do ludzi, o ludziach. Wspiera procesy zmian w życiu i biznesie. Pomaga przedsiębiorcom, prezesom, dyrektorom oraz menagerom przemawiać publicznie lekko i skutecznie. Inspiruje do zmian i spełniania marzeń. Twarz polskiej kampanii reklamowej marki Trivago, której pierwszy spot w Internecie wyświetlono blisko 10mln razy, bez znajomości i koneksji. Z pasji i motywacji.

➢ Piotr Matulka

Trener Mentalny, Trener Sprzedaży i Zarządzania Zespołami, Mówca Motywacyjny. Socjolog – doradca psychospołeczny, pedagog, od 2012 roku dyplomowany trener biznesu. W 2015 roku zdobył międzynarodowy certyfikat trenera technik sprzedaży: Certyficate of VCC Trainer – Standard Training Sessions in Sales Techniques. W 2017 roku ukończył pierwszą w Polsce Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Uwielbia wydobywać z ludzi ich ukryty potencjał i wspierać ich w realizacji celów. Uważa, że każdy może “wychować (w sobie) mistrza”. Swoje doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zdobywał w ogólnopolskich firmach i międzynarodowych korporacjach.

➢ Krzysztof Jankowski (Radio ESKA)

Krzysztof Jankowski, czyli prezenter posiadający jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce. Obecnie, codziennie, każdego dnia budzi całą Polskę zarażając pozytywną energią i dobrym humorem w programie Ranne Ptaki w Radiu ESKA. W przeszłości prowadził program ImprESKA, pojawiał się również na antenie ESKA TV. Uwielbia oglądać mecze żużla oraz wszystkie spotkania reprezentacji Polski. Niezależnie od dyscypliny. Interesuje się również frisbee. Jednym z jego marzeń jest nauka gry na gitarze. Jego profil na Facebooku śledzi blisko 400 tysięcy osób. Każdego dnia zaraża pozytywną energią i dobrym humorem.

➢ Mick Griffin (Brand24)

Mick ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu strategii rozwoju biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu.  Mick jest obecnie Chief Revenue Officer w firmie Brand24 Internet Monitoring. Współpracuje z Michałem Sadowskim nad rozwojem marki Brand24 i ekspansji na rynki międzynarodowe. Pomógł rozwinąć firmę do ponad 2000 aktywnych klientów w ciągu zaledwie 30 miesięcy.

➢ Karol Froń

Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży, cold callingu i budowania zespołów handlowych. Od 2007 r. aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Od 2012 przedsiębiorca, który w ciągu 6 lat zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu i pomaga wydobywać osobisty potencjał. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób.

➢ Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta. Pracował m.in. z T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger , Nest Bank, Studio Figura, Cashback i wiele innych). Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

➢ Wojciech Kołodziejczak

Z wykształcenia prawnik, a na co dzień trener biznesowy, który pomaga polskim firmom wchodzić na rynek brytyjski. Międzynarodowy dealmaker, specjalista od networkingu i  komunikacji międzykulturowej, który uczy jak się skutecznie porozumiewać z przedstawicielami innych kultur. Misją Wojciecha Kołodziejczaka jest pomaganie innym budować zdrowe relacje w życiu i biznesie poprzez NETWORKING. Wojciech przez ponad 10 lat rozwija swoją karierę na rynku brytyjskim, gdzie między innymi pomaga firmom polskim rozwijać się i docierać do klienta brytyjskiego. Zorganizował ponad 300 konferencji i spotkań biznesowych w ciągu ostatnich 5 lat co umocniło go jako lidera międzykulturowego NETWORKINGU. Jest doradcą, mówcą i trenerem dla firm i organizacji z UK i zagranicy, takich jak Federation of Small Businesses, BBC, Royal Bank of Scotland, London Metropolitan University, kancelarie prawne i wiele innych.

➢ Bartek Marczuk

Od 8 lat zajmuję się marketingiem internetowym operując głównie w środowisku Googlowym. To przestrzeń w której liczy się wąska specjalizacja . Przez te 8 lat praktyki poznałem wiele aspektów działania tego medium. Wszystko sprowadza się do analizy danych i behawiorystyki. Pracowałem w zespole agencyjnym Google tam Nauczyłem się wiele i poznałem ten świat od środka i poznaję go cały czas , algorytmy się zmieniają bo i My się zmieniamy , a Google się uczy Nas i specyfiki Naszych zachowań i pewnie dlatego jest nr 1 bo się cały czas uczy. W Google miałem przyjemność udzielać wsparcia i wdrażać nowośći dla najlepszych Agencji SEO/SEM w Polsce pracując z Nimi przy nowych produktach i usługach dla ich klientów. Tu rozpiętość była znaczna od startupów do wielkich międzynarodowych koncernów. To dzięki temu szerokiemu spektrum klientów nauczyłem się badać świat online za pomocą cyfr i wykresów. Mnogość danych powala nawet najstarszych wyjadaczy w branży. Pokażemy narzędzia i sposoby do łatwego w rozumieniu “analitycsowego know how” “Analizuj albo Giń “ – bądź jak marketingowy zołnierz Gromu

➢ Tomasz Dmuchowski

Dla jednych człowiek zagadka, dla drugich chodząca motywacja. Osoba, która przez swoje doświadczenie i nieskończone pokłady pozytywnej energii codziennie motywuje kolejne osoby do zmiany swojego życia i pracy nad sobą. Pokazuje ludziom jak walczyć o swoje marzenia i jak dążyć do osiągnięcia postawionych sobie celów. Tomasz cały czas pracuje nad nowymi szkoleniami, na które zgłasza się co raz więcej osób prywatnych i firm. Pokazał, że pochodząc z małego miasta, jakim jest Łomża, również można realizować marzenia, a poprzeczka, którą sobie stawiamy, nie musi być zawieszona nisko. Osiągnięcia: Laureat „Osobowość Roku 2017” w kategorii Biznes Tytuł „Innowacje 2017: Cyfrowe Ewolucje”    

 

  1.   1
  2.   Sangate, 32, Ko...
Paź
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   2 Paź, 2019
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu.

➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty.

➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny.

➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.****

➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych.

✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku.

✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów.

✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.*****

➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się:

✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe.

✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji.

✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść.

✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać****

➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.****

➡️ Dlaczego Witold?

Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Paź
04
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   48 / 50
  1.   4 Paź, 2019
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie,...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze?

Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany?

A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby

  • poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy,
  • skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD,
  • dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu,
  • uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie.

dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce.

Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata!

parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego

Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie.

Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz!

Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”.

polish business academy partnerzy strategiczni

9:00 - 9:20 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad
9:20 – Sławomir Stańczuk - Narzędzie dla przedsiębiorców do skutecznego networkingu w realu i online.
9:45 – Prezentacje networkingowe uczestników
11:00 – Podsumowanie spotkania 

Sławomir Stańczuk

slawomir stanczukOd 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie, łączącej ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje rodzime produkty dobrej jakości, tym samym zwiększając ich rozpoznawalność oraz sprzedaż w kraju i na świecie. Jego pasją jest realizacja projektów, które wypełniają jego życie.
  1.   2
Paź
04
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   48 / 50
  1.   4 Paź, 2019
Ostatnie spotkanie w 2019 roku
  1.   2
  2.   Oxygen Park A, ...
Paź
09
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   9 Paź, 2019
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu. ➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty. ➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny. ➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.**** ➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych. ✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku. ✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów. ✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.***** ➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się: ✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe. ✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji. ✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść. ✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać**** ➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.**** ➡️ Dlaczego Witold? Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
W tym dniu nie ma żadnych wydarzeń.
Unable to load tooltip content.