fbpx
Ładowanie okładki... Przeciągnij okładkę aby zmienić jej pozycję
Informacje o wydarzeniu
Tytuł:
Łańcuch dostaw w czasie kryzysu
praktyczne rozwiązania Interim Managerów
Data i czas wydarzenia:
Start

8 Kwi, 2020 17:00

Koniec

8 Kwi, 2020 18:30

Opis wydarzenia:

Zastanawiasz się:

  • Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca?
  • Mam ograniczone zasoby produkcyjne ze względu na skok absencji chorobowej, co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Jak spriorytetyzować Klientów?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Marek Lechowski, Beata Elert, Jacek Kalinowski

Informacje organizacyjne:

1. Data: 8 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYrKbjRPyHuKThO1XbgIG6nYLev-ULKHhTKTGuHgUB-01jTw/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

Miejsce

Nazwa miejsca:
Strona www miejsca:

Organizator

Nazwa organizatora:
Strona www organizatora:
Unable to load tooltip content.
Uruchomiono zadanie harmonogramu