fbpx
Wyszykiwanie wydarzeń blisko ciebie

Wydarzenia

Lip
28
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   28 Lip, 2020 18:00 - 20:00 - UTC
Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK. LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/ Tematem będzie: "P...

Stowarzyszenie Alumni zaprasza na kolejne "Rozmowy o przyszłości". Partnerem emisji jest THINKTANK.

LIVE #6: https://www.facebook.com/StowarzyszenieAlumni/videos/2844922735614448/

Tematem będzie: "Polski biznes - w trakcie i po pandemii".
W trakcie dyskusji zajmiemy się tematami związanymi z: przyszłością globalnego handlu i przemysłu / wpływem pandemii na polskie firmy i gospodarkę / wyzwaniami stojącymi przed światową i polską gospodarką / szansami dla polskich firm po pandemii / pandemią a rozwojem technologicznym firm / kierunkiem i szansami rozwoju startupów w Polsce i na świecie.

W dyskusji wezmą udział członkowie Stowarzyszenia Alumni:

  • Tomasz Gondek - Współzałożyciel i CEO, SensDx
  • Przemysław Grzywa - Współzałożyciel i CEO, Revolve Healthcare
  • Monika Piątkowska - Prezydentka Izby Zbożowo-Paszowej
  • Moderatorem będzie Małgorzata Bonikowska - Prezeska, THINKTANK
  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   22 Kwi, 2020 17:15 - 18:45 - Europe/Warsaw
Szanowni Państwo, nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM! Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych,...

Szanowni Państwo,

nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!

  • Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych, ekonomicznych i finansowych, wynikających z aktualnej sytuacji?
  • Co zaproponuje Ci bankowiec? A co zatai przed Tobą bankier?
  • Jak chronić oszczędności i budować własny majątek w dobie kryzysu? 

Zapraszam na spotkanie online: 22 kwietnia 2020 r. /środa/START punktualnie o godz. 17:30. Możliwość logowania od 17:15.

Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meet dostępnej za pomocą przeglądarek www.

Rejestracja: https://zelaznarezerwa.pl/infoforum-online/Link do spotkania zostanie rozesłany wyłącznie osobom zarejestrowanym na podany email w dniu spotkania. 

Do zobaczenia online!

Z najlepszymi... dla najlepszych!  

Marcin Woźniak | Valores Veri Certyfikowany Ekspert ds. Metali Inwestycyjnych  

+48 733 949 545

marcin.wozniak@prawdziwewartosci.pl

http://www.zelaznarezerwa.pl/

  1.   1
Kwi
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   22 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Udzielimy wskazówek: jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi? jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowani...

Udzielimy wskazówek:

  • jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi?
  • jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowania u pracownika w czasie pracy?
  • jak zorganizować przejście na pracę zdalną?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Stanisław Wojnicki, Dorota Wieczorek, Sebastian Trzaska, Monika Wikiera

Stowarzyszenie Interim Managers, w ramach programu „Interim managerowie wspierają firmy w kryzysie”, zaprasza na bezpłatny webinar.

Informacje organizacyjne:

1. Data: 22 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 22 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/5oN5FTosD4etZdgd6

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
16
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   16 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ... Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy? W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ? W jaki spos...

JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ...

  • Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy?
  • W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ?
  • W jaki sposób zaplanować restrukturyzację kosztów i struktur zatrudnia?
  • Jak zoptymalizować system wynagrodzeń i innych motywatorów ?
  • Jak przygotować system komunikacji wew. i zew. ; system motywacji i organizację pracy (+narzędzia pracy zdalnej)?


...SKORZYSTAJ Z NASZEGO ZAPROSZENIA!


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Sebastian Trzaska, Monika Wikiera, Dorota Wieczorek, Iwona Frukacz

Informacje organizacyjne:

1. Data: 16 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 16 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/PvfWCNry4mrcS7TQA

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
15
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   15 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Podpowiemy: Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić? Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a w...

Podpowiemy:

  • Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić?
  • Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a wydajność spada?
  • Czy to w ogóle możliwe, aby ludzie zgodzili się na solidarne wyrzeczenia w firmie w kryzysie?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Tomasz Skupień, Beata Elert, Cezary Ciecieląg, Jan Przepióra

Informacje organizacyjne:

1. Data: 15 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu. https://forms.gle/qefHKkj8tAFLDgXL7

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
14
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   14 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Poszukamy odpowiedzi na pytania: Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach? Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmen...

Poszukamy odpowiedzi na pytania:

  • Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach?
  • Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmentów rynku, na których sprzedaje firma?
  • Jak zmotywować zespoły sprzedawców, aby przy pracy zdalnej potrafili generować potrzebne przychody dla firmy?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Piotr Babst, Sylwester Maćkowiak, Piotr Lutek, Monika Wikiera

Informacje organizacyjne:

1. Data: 14 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 14 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV0wvbwCz42g13XLFrTm3GM9Wu0KnZm1JUK0fh35aTUQyLMQ/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
08
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   8 Kwi, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Zastanawiasz się: Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca? Mam ograniczone zasoby produkcyjne ...

Zastanawiasz się:

  • Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca?
  • Mam ograniczone zasoby produkcyjne ze względu na skok absencji chorobowej, co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Jak spriorytetyzować Klientów?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Marek Lechowski, Beata Elert, Jacek Kalinowski

Informacje organizacyjne:

1. Data: 8 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYrKbjRPyHuKThO1XbgIG6nYLev-ULKHhTKTGuHgUB-01jTw/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Kwi
06
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   6 Kwi, 2020 10:00 - 10 Kwi, 2020 16:00 - Europe/Warsaw
Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z per...

Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z perspektywy zarządzania zasobami w Azure, a także otrzymasz solidną dawkę wiedzy na temat rozwiązań sieciowych w Google Kubernetes Engine. Na koniec, przekonasz się, jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach.Cloud Week to 5 dni znakomitych prelekcji, obecność największych chmurowych dostawców i możliwość zadawania pytań na żywo. A wszystko to w najlepszej z możliwych cen, czyli za darmo. Zarezerwuj miejsce już teraz!


➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

➡ TERMIN
6-10 kwietnia 2020, godz. 10.00

➡ GDZIE
Online

 ➡ AGENDA
Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 1: Jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w Chmurze? - Tomasz Dwornicki, Hostersi Sp. z o.o.

Wtorek, 7 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 2: Kulisy największych wdrożeń Chmury w polskim biznesie - Tomasz Starzec, Amazon Web Services

Środa, 8 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 3: Architektura z perspektywy zarządzania zasobami w Microsoft Azure - Waldemar Skrzypiec, Microsoft Polska i Barbara Halska, Hostersi Sp. z o.o.

Czwartek, 9 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 4: Rozwiązania sieciowe w Google Kubernetes Engine - Rafał Banaszkiewicz i Rafał Michalski, Google Cloud

Piątek, 10 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 5: Jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach? - Robert Paszkiewicz, OVHcloud

➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

  1.   1
Kwi
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   2 Kwi, 2020 10:00 - 11:00 - UTC
Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon...

Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon potrzebowała centrum kontaktowego, które zapewniłoby naszym klientom osobiste, dynamiczne i naturalne doświadczenia. Nie mogliśmy znaleźć takiego, który zaspokoi nasze potrzeby, więc go zbudowaliśmy. Udostępniliśmy to teraz wszystkim firmom, a dziś tysiące firm, od 10 do dziesiątek tysięcy agentów, korzysta z Amazon Connect, aby codziennie obsługiwać miliony klientów. Podczas tej sesji zobaczymy jak samemu – w ciągu 60 minut skonfigurować własne centrum kontaktu z klientami!

Rejestracja

https://call-center-w-chmurze.splashthat.com/

  1.   1
Mar
31
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   31 Mar, 2020 10:00 - 11:00 - Europe/Warsaw
Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą prz...

Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą przeglądarki Internetowej. Dzięki takiemu podejściu, użytkownik ma płynny i responsywny dostęp do działającej aplikacji – nawet jeśli nie jest ona zainstalowana na jego własnym komputerze.

Rejestracja: 

http://streaming-aplikacji.splashthat.com/

  1.   2
Mar
03
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   98 / 100
  1.   3 Mar, 2020 17:00 - 20:00
Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas! W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać ...

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas!

W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać kontakty biznesowe! Przyjdź na nasze spotkanie a zobaczysz nowy, lepszy i skuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych!

Czym jest "Otwarte" spotkanie PKB ?

Przedstawimy Państwu ideę naszego projektu, który w polskich klubach sportowych rozwijamy od 7 lat. Odwracamy sytuację wsparcia finansowego klubów poprzez wspólny biznes na wysokim, niepowtarzalnym poziomie. W ostatnich dwóch latach nasi Partnerzy dokonali wspólnie obrót na ponad 54 mln. zł Na otwartym spotkaniu będziecie mieli możliwość nawiązania nowych, konkretnych znajomości oraz poznać się z niektórymi naszymi Partnerami.

czym są partnerskie kluby biznesu

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Przedsiębiorcy, którzy dołączą do naszego Klubu Biznesu będą mieli możliwość:

  • nawiązywania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z całej Polski z 26 Klubów oraz z firmami z czeskich klubów
  • integracja z właścicielami firm i osobami decyzyjnymi;
  • możliwość ogólnopolskiej promocji swojego biznesu;
  • wsparcie koordynatorów z wszystkich Klubów PKB;

DODATKOWO

  • zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy;
  • tańsze zakupy;
  • wyjazdów na mecze lig: angielskiej, niemieckiej, włoskiej i hiszpańskiej;
  • wspólnych wyjazdów na mecze Polskiej Reprezentacji;

Wartości Partnerskich Klubów Biznesu

Jeżeli masz pytania dotyczące formuły spotkania, chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego warto na nim być, prosimy o kontakt z Koordynatorem PKB Siedlce:

Marta Szustkowska e-mail: marta.szustkowska@partnerskiekb.pl tel.666-382-1980
Spotkanie odbędzie się 3.03.2020r. od godz. 17:00 do 20:00 w Hotelu IBIS STYLES

Plan spotkania

16:30 - 17:00 rejestracja gości
17:00 - 17:45 - prezentacja Klubu Biznesu oraz prezentacja firm i zaproszonych gości Każda z firm obecna na spotkaniu będzie miała możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz jakich kontaktów biznesowych poszukuje.
17:45 - 20:00 - luźne rozmowy biznesowe

Zobacz jak wyglądają spotkania w innych naszych Klubach!

 

Kontakt do współorganizatora: Sławomir Stańczuk kom: 504 590 721

  1.   2
  2.   Jana Pawła II 1...
Sty
30
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   39 / 40
  1.   30 Sty, 2020 09:00 - 11:00
Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social me...

Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social media dla topowych polskich marek jak również dla lokalnych przedsiębiorców. 

Szkolenie poprowadzi Marek Melaniuk - Członek zarządu Fundacji Polska Marka, Właściciel agencji brandingowej +Brand - Kreujemy Marki, Pomysłodawca MontowniaMarki.pl, Właściciel Auri Area - Wyjątkowe Nieruchomości, Autor Książki, poradnika oraz bloga.  

Spotkanie będzie miało miejsce 30 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 30, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!     

AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Twoja marka w social media” I Marek Melaniuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących 

0:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

Na spotkanie obowiązuje rejestracja. Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILET znajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste! Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!    

  1.   1
Sty
13
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   23 / 25
  1.   13 Sty, 2020 17:45 - 19:30
Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny...

Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny majątek na przyszłość?• Jakie są szanse inwestycje XXI w.?Zapraszamy do udziału w spotkaniu na którym zapoznamy Państwa z korzyściami fizycznej ekonomii.Witaj w świecie Prawdziwych Wartości!Spotkanie poprowadzi Marcin Woźniak - jest członkiem Polskiego Instytutu Prawdziwych Wartości Valores Veri oraz liderem Klubu Fizycznej Ekonomii. Posiada Certyfikat Eksperta ds. Metali Szlachetnych i Strategicznych wydany przez AUVESTA Edelmetalle AG oraz SMH Schweizerische Metallhandels AG Deutschland - firmy działają na blisko 100 rynkach świata w branży metali inwestycyjnych.

  1.   2
  2.   Piękna 24/26, 0...
Sty
09
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   32 / 40
  1.   9 Sty, 2020 09:00
Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkas...

Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkasz się z nami oraz właścicielami innych firm, to spotkanie jest dla Ciebie.

Będzie się składało z dwóch części: merytorycznej, podczas której Prezes Zarządu Fundacji Polska Marka, Sławomir Stańczuk opowie o tym, jak zdobyć przewagę konkurencyjną na lokalnym i regionalnym rynku oraz jak pozyskać stałych klientów i  networkingowej, w trakcie której właściciele poszczególnych firm będą mieli możliwość zaprezentować siebie i swoją firmę wśród pozostałych uczestników.

Przedsiębiorco! Biorąc udział w spotkaniu “Polskie marki - poznajmy się!”:

  • masz szansę zdobyć nową, bądź poszerzyć dotychczasową wiedzę z zakresu prowadzenia efektywnej sprzedaży,
  • poznasz aktualnie panujące trendy na rynku, zyskasz promocję swojej firmy i oferowanych dóbr wśród innych uczestników,
  • masz okazję pozyskać klienta, partnera biznesowego bądź wspólnika,
  • możesz podzielić się swoimi potrzebami - być może na spotkaniu znajdzie się inny przedsiębiorca, który będzie w stanie Ci pomóc, bądź doradzić.

W dodatku nic Cię to nie kosztuje - udział jest całkowicie bezpłatny!

Spotkanie będzie miało miejsce 9 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie, jako właścicielowi firmy komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 9, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!

 

  AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Jak zwiększyć sprzedaż na lokalnym i regionalnym rynku?” I Sławomir Stańczuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących

10:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

 

Na spotkanie obowiązuje rejestracja.

Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILETznajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!  

  1.   8
Paź
09
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   9 Paź, 2019 16:00 - 17:30
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu. ➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty. ➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny. ➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.**** ➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych. ✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku. ✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów. ✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.***** ➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się: ✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe. ✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji. ✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść. ✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać**** ➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.**** ➡️ Dlaczego Witold? Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Paź
04
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   48 / 50
  1.   4 Paź, 2019 19:00 - 23:00
Ostatnie spotkanie w 2019 roku
  1.   2
  2.   Oxygen Park A, ...
Paź
04
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   49 / 50
  1.   4 Paź, 2019 11:00 - 13:00
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie,...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze?

Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany?

A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby

  • poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy,
  • skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD,
  • dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu,
  • uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie.

dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce.

Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata!

parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego

Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie.

Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz!

Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”.

polish business academy partnerzy strategiczni

9:00 - 9:20 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad
9:20 – Sławomir Stańczuk - Narzędzie dla przedsiębiorców do skutecznego networkingu w realu i online.
9:45 – Prezentacje networkingowe uczestników
11:00 – Podsumowanie spotkania 

Sławomir Stańczuk

slawomir stanczukOd 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie, łączącej ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje rodzime produkty dobrej jakości, tym samym zwiększając ich rozpoznawalność oraz sprzedaż w kraju i na świecie. Jego pasją jest realizacja projektów, które wypełniają jego życie.
  1.   1
Paź
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   2 Paź, 2019 11:00 - 13:00
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu.

➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty.

➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny.

➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.****

➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych.

✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku.

✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów.

✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.*****

➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się:

✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe.

✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji.

✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść.

✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać****

➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.****

➡️ Dlaczego Witold?

Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Wrz
28
  1.   Konferencje
  2.    Public
  3.   1199 / 1200
  1.   28 Wrz, 2019 12:00 - 29 Wrz, 2019 20:00
KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu – NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, ta...

KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu –

NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, także znajdzie się dla Ciebie miejsce, poznasz wiedzę od praktyków. Jeżeli jesteś właścicielem firmy i z powodzeniem prowadzisz biznes, zachęcamy do działu. Ponieważ na NSE 1.0  zostaną zaprezentowane techniki mające na celu rozwój działalności, a także zwiększenie liczby klientów. Szkolenie kierowane do małych, średnich i dużych firm.

PODCZAS SZKOLENIA:

  • przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji,
  • warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi,
  • przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej,
  • wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video
  • poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi
  • nauczysz się analizować zachowanie na stronie internetowej i użyć praktycznych narzędzi m.in. Google Analytics celem zwiększania przychodu,
  • nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę,
  • nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką.

Nabyte umiejętności po szkoleniu:

  • negocjacje,
  • sprzedaż,
  • marketing (social media, video marketing),
  • digital marketing (robienie i promocja produktów cyfrowych),
  • wystąpienia publiczne.

Co Cię spotka na szkoleniu?

Szkolenia online Przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji. Analiza strony www Nauczysz się jak analizować zachowania na stronie internetowej i jak używać praktycznych narzędzi (m.in. Google Analytics) celem zwiększenia zwiększenia przychodu. Rozmowa sprzedażowa Przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej. Warsztaty Warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi. Jak zwiększyć sprzedaż Poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi. Jak tworzyć treści Nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką Efektywna reklama Nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę.

Kampanie marketingowe Wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video.

➢ Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Regularnie komentuje wydarzenia związane z tematyką górską, społeczną i gospodarczą w stacjach telewizyjnych TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, TVP. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także szkoli w firmach i urzędach. Trener przywództwa i profesjonalny mówca specjalizujący się w przemówieniach inspiracyjno- motywacyjnych, a także wykładach biznesowych dotyczących przywództwa, etyki w biznesie, zmiany i pracy zespołowej. Jego przemówienia, wygłoszone do ponad 65 tysięcy uczestników, to mieszanka doświadczenia, siły, wrażliwości i pasji. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych – kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. W ramach tej korporacji jako pierwszy dyrektor w Polsce awansował na stanowisko project menagera kobietę. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo- mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, który w 2013 r wniósł flagę tej akcji na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Żonaty, tata dwóch córek. ➢ Sylwia Królikowska Sylwia z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat na Uniwersytecie SWPS . Od 2003 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingu i doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Facebook, BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, State Street, UBS, Valeo i wiele innych. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. Sylwia posiada międzynarodowe doświadczenie trenerskie – prowadziła szkolenia dla menedżerów centrów finansowych w Indiach, Malezji, Kazachstanie, Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. Często dzieli się swoją wiedzą w ramach konferencji i seminariów oraz aktywnie uczestniczy w działaniach ABSL.

➢ Michał Kanarkiewicz

Wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 4 książek, mówca inspiracyjny TEDx Michał uczy podejmowania decyzji i myślenia strategicznego poprzez grę w szachy. Jest ekspertem mediów (TVN, TVN24). Dzięki jego metodologii zespoły zaczynają myśleć skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. W gronie jego klientów są międzynarodowe organizacje takie jak: Siemens, Volvo, Heineken, EY, PwC, Warta, PZU, UBS, Santander Bank, Bank Zachodni WBK, Alior Bank i Luxmed. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Wystąpił z Nickiem Vujicicem, przed publicznością liczącą 5000 osób. ➢ Łukasz Krasoń Łukasz Krasoń – mówca motywacyjny, autor, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, „spełniający się marzyciel”. Życie Łukasza szybko nabrało tempa. W wieku 7 lat wylądował na wózku inwalidzkim. Wtedy też zaczął wykształcać i praktykować to, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagę, wiarę w siebie, cierpliwość, upór, pomysłowość, umiejętność pozytywnego myślenia. Pomaga ludziom odkryć w sobie wartość i zrealizować marzenia pokazując jednocześnie, że szkoda czasu na narzekanie. A menedżerom i przedsiębiorcom udowadnia, że nie ma problemu, który byłby większy od nich. Pomógł dziesiątkom tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą wzmocnić ducha i wiarę w siebie oraz sięgnąć po to, co wydawało im się nieosiągalne.

➢ Jan Paweł Tomaszewski

Charyzmatyczny mówca i trener, który wie jak mówić i jak uczyć. Pozytywnie wpływa na szerokie grono odbiorców. Nie jest osobą, której ręce leczą, a wzrok zabliźnia rany. Po wyjściu z jego szkolenia nie wygrywa się szóstki w totka (chociaż, może warto spróbować), a w miejscach, w których przemawia nie milkną wojny i nie znika ZUS. Po prostu mówi. Do ludzi, o ludziach. Wspiera procesy zmian w życiu i biznesie. Pomaga przedsiębiorcom, prezesom, dyrektorom oraz menagerom przemawiać publicznie lekko i skutecznie. Inspiruje do zmian i spełniania marzeń. Twarz polskiej kampanii reklamowej marki Trivago, której pierwszy spot w Internecie wyświetlono blisko 10mln razy, bez znajomości i koneksji. Z pasji i motywacji.

➢ Piotr Matulka

Trener Mentalny, Trener Sprzedaży i Zarządzania Zespołami, Mówca Motywacyjny. Socjolog – doradca psychospołeczny, pedagog, od 2012 roku dyplomowany trener biznesu. W 2015 roku zdobył międzynarodowy certyfikat trenera technik sprzedaży: Certyficate of VCC Trainer – Standard Training Sessions in Sales Techniques. W 2017 roku ukończył pierwszą w Polsce Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Uwielbia wydobywać z ludzi ich ukryty potencjał i wspierać ich w realizacji celów. Uważa, że każdy może “wychować (w sobie) mistrza”. Swoje doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zdobywał w ogólnopolskich firmach i międzynarodowych korporacjach.

➢ Krzysztof Jankowski (Radio ESKA)

Krzysztof Jankowski, czyli prezenter posiadający jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce. Obecnie, codziennie, każdego dnia budzi całą Polskę zarażając pozytywną energią i dobrym humorem w programie Ranne Ptaki w Radiu ESKA. W przeszłości prowadził program ImprESKA, pojawiał się również na antenie ESKA TV. Uwielbia oglądać mecze żużla oraz wszystkie spotkania reprezentacji Polski. Niezależnie od dyscypliny. Interesuje się również frisbee. Jednym z jego marzeń jest nauka gry na gitarze. Jego profil na Facebooku śledzi blisko 400 tysięcy osób. Każdego dnia zaraża pozytywną energią i dobrym humorem.

➢ Mick Griffin (Brand24)

Mick ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu strategii rozwoju biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu.  Mick jest obecnie Chief Revenue Officer w firmie Brand24 Internet Monitoring. Współpracuje z Michałem Sadowskim nad rozwojem marki Brand24 i ekspansji na rynki międzynarodowe. Pomógł rozwinąć firmę do ponad 2000 aktywnych klientów w ciągu zaledwie 30 miesięcy.

➢ Karol Froń

Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży, cold callingu i budowania zespołów handlowych. Od 2007 r. aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Od 2012 przedsiębiorca, który w ciągu 6 lat zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu i pomaga wydobywać osobisty potencjał. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób.

➢ Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta. Pracował m.in. z T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger , Nest Bank, Studio Figura, Cashback i wiele innych). Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

➢ Wojciech Kołodziejczak

Z wykształcenia prawnik, a na co dzień trener biznesowy, który pomaga polskim firmom wchodzić na rynek brytyjski. Międzynarodowy dealmaker, specjalista od networkingu i  komunikacji międzykulturowej, który uczy jak się skutecznie porozumiewać z przedstawicielami innych kultur. Misją Wojciecha Kołodziejczaka jest pomaganie innym budować zdrowe relacje w życiu i biznesie poprzez NETWORKING. Wojciech przez ponad 10 lat rozwija swoją karierę na rynku brytyjskim, gdzie między innymi pomaga firmom polskim rozwijać się i docierać do klienta brytyjskiego. Zorganizował ponad 300 konferencji i spotkań biznesowych w ciągu ostatnich 5 lat co umocniło go jako lidera międzykulturowego NETWORKINGU. Jest doradcą, mówcą i trenerem dla firm i organizacji z UK i zagranicy, takich jak Federation of Small Businesses, BBC, Royal Bank of Scotland, London Metropolitan University, kancelarie prawne i wiele innych.

➢ Bartek Marczuk

Od 8 lat zajmuję się marketingiem internetowym operując głównie w środowisku Googlowym. To przestrzeń w której liczy się wąska specjalizacja . Przez te 8 lat praktyki poznałem wiele aspektów działania tego medium. Wszystko sprowadza się do analizy danych i behawiorystyki. Pracowałem w zespole agencyjnym Google tam Nauczyłem się wiele i poznałem ten świat od środka i poznaję go cały czas , algorytmy się zmieniają bo i My się zmieniamy , a Google się uczy Nas i specyfiki Naszych zachowań i pewnie dlatego jest nr 1 bo się cały czas uczy. W Google miałem przyjemność udzielać wsparcia i wdrażać nowośći dla najlepszych Agencji SEO/SEM w Polsce pracując z Nimi przy nowych produktach i usługach dla ich klientów. Tu rozpiętość była znaczna od startupów do wielkich międzynarodowych koncernów. To dzięki temu szerokiemu spektrum klientów nauczyłem się badać świat online za pomocą cyfr i wykresów. Mnogość danych powala nawet najstarszych wyjadaczy w branży. Pokażemy narzędzia i sposoby do łatwego w rozumieniu “analitycsowego know how” “Analizuj albo Giń “ – bądź jak marketingowy zołnierz Gromu

➢ Tomasz Dmuchowski

Dla jednych człowiek zagadka, dla drugich chodząca motywacja. Osoba, która przez swoje doświadczenie i nieskończone pokłady pozytywnej energii codziennie motywuje kolejne osoby do zmiany swojego życia i pracy nad sobą. Pokazuje ludziom jak walczyć o swoje marzenia i jak dążyć do osiągnięcia postawionych sobie celów. Tomasz cały czas pracuje nad nowymi szkoleniami, na które zgłasza się co raz więcej osób prywatnych i firm. Pokazał, że pochodząc z małego miasta, jakim jest Łomża, również można realizować marzenia, a poprzeczka, którą sobie stawiamy, nie musi być zawieszona nisko. Osiągnięcia: Laureat „Osobowość Roku 2017” w kategorii Biznes Tytuł „Innowacje 2017: Cyfrowe Ewolucje”    

 

  1.   1
  2.   Sangate, 32, Ko...
Wrz
27
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   38 / 40
  1.   27 Wrz, 2019 19:00 - 23:00

GOŚCIE SPECJALNI





  1.   2
Obecnie nie ma żadnych aktywnych wydarzeń na stronie. Stwórz je jeszcze dziś!
Unable to load tooltip content.
COM_PAYPLANS_LOGGER_CRON_START