fbpx
Loading cover... Drag cover to reposition
Event Information
Event Title:
Sprzedaż w trudnych czasach
praktyczne rozwiązania Interim Managerów
Event Date / Time:
Start

14th Apr, 2020 17:00

End

14th Apr, 2020 18:30

Event Description:

Poszukamy odpowiedzi na pytania:

  • Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach?
  • Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmentów rynku, na których sprzedaje firma?
  • Jak zmotywować zespoły sprzedawców, aby przy pracy zdalnej potrafili generować potrzebne przychody dla firmy?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Piotr Babst, Sylwester Maćkowiak, Piotr Lutek, Monika Wikiera

Informacje organizacyjne:

1. Data: 14 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 14 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV0wvbwCz42g13XLFrTm3GM9Wu0KnZm1JUK0fh35aTUQyLMQ/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

Event Details

Nazwa miejsca:
Strona www miejsca:

Organizator

Nazwa organizatora:
Strona www organizatora:
Unable to load tooltip content.
COM_PAYPLANS_LOGGER_CRON_START