fbpx
Finding events near you ...

Events

Apr
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   99 / 100
  1.   22nd Apr, 2020 17:15 - 18:45 - Europe/Warsaw
Szanowni Państwo, nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM! Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych,...

Szanowni Państwo,

nadchodzące InfoFORUM odbędzie się w formie spotkania OnLine. Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!

  • Czego nie usłyszysz w mediach na temat skutków społecznych, ekonomicznych i finansowych, wynikających z aktualnej sytuacji?
  • Co zaproponuje Ci bankowiec? A co zatai przed Tobą bankier?
  • Jak chronić oszczędności i budować własny majątek w dobie kryzysu? 

Zapraszam na spotkanie online: 22 kwietnia 2020 r. /środa/START punktualnie o godz. 17:30. Możliwość logowania od 17:15.

Spotkanie odbędzie się na platformie Google Meet dostępnej za pomocą przeglądarek www.

Rejestracja: https://zelaznarezerwa.pl/infoforum-online/Link do spotkania zostanie rozesłany wyłącznie osobom zarejestrowanym na podany email w dniu spotkania. 

Do zobaczenia online!

Z najlepszymi... dla najlepszych!  

Marcin Woźniak | Valores Veri Certyfikowany Ekspert ds. Metali Inwestycyjnych  

+48 733 949 545

marcin.wozniak@prawdziwewartosci.pl

http://www.zelaznarezerwa.pl/

  1.   1
Apr
22
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   22nd Apr, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Udzielimy wskazówek: jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi? jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowani...

Udzielimy wskazówek:

  • jak radzić sobie z morale pracowników, przeciwdziałać złym nastrojom i demotywującym pogłoskom wśród załogi?
  • jak przygotować się na wystąpienie objawów/podejrzenie zachorowania u pracownika w czasie pracy?
  • jak zorganizować przejście na pracę zdalną?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Stanisław Wojnicki, Dorota Wieczorek, Sebastian Trzaska, Monika Wikiera

Stowarzyszenie Interim Managers, w ramach programu „Interim managerowie wspierają firmy w kryzysie”, zaprasza na bezpłatny webinar.

Informacje organizacyjne:

1. Data: 22 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 22 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/5oN5FTosD4etZdgd6

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Apr
16
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   16th Apr, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ... Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy? W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ? W jaki spos...

JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ...

  • Jak ułożyć strategię personalną – spójną z biznesem - na trudne czasy i odbudowę pozycji firmy?
  • W jaki sposób określić strategiczne zasoby personalne firmy ?
  • W jaki sposób zaplanować restrukturyzację kosztów i struktur zatrudnia?
  • Jak zoptymalizować system wynagrodzeń i innych motywatorów ?
  • Jak przygotować system komunikacji wew. i zew. ; system motywacji i organizację pracy (+narzędzia pracy zdalnej)?


...SKORZYSTAJ Z NASZEGO ZAPROSZENIA!


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Sebastian Trzaska, Monika Wikiera, Dorota Wieczorek, Iwona Frukacz

Informacje organizacyjne:

1. Data: 16 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 16 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu https://forms.gle/PvfWCNry4mrcS7TQA

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Apr
15
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   15th Apr, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Podpowiemy: Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić? Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a w...

Podpowiemy:

  • Czy dziś podejmować decyzję o redukcji liczby osób na produkcji, czy się z tym wstrzymać? Co innego można zrobić?
  • Co mam zrobić, kiedy ludzie się boją pracować, są bardziej nerwowi a wydajność spada?
  • Czy to w ogóle możliwe, aby ludzie zgodzili się na solidarne wyrzeczenia w firmie w kryzysie?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Tomasz Skupień, Beata Elert, Cezary Ciecieląg, Jan Przepióra

Informacje organizacyjne:

1. Data: 15 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 15 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu. https://forms.gle/qefHKkj8tAFLDgXL7

W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Apr
14
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   14th Apr, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Poszukamy odpowiedzi na pytania: Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach? Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmen...

Poszukamy odpowiedzi na pytania:

  • Czy sprzedażą w czasie kryzysu zarządza się tymi samymi metodami jak w normalnych czasach?
  • Jak, wobec dużej dynamiki zmian, zdiagnozować poprawnie potencjał segmentów rynku, na których sprzedaje firma?
  • Jak zmotywować zespoły sprzedawców, aby przy pracy zdalnej potrafili generować potrzebne przychody dla firmy?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Piotr Babst, Sylwester Maćkowiak, Piotr Lutek, Monika Wikiera

Informacje organizacyjne:

1. Data: 14 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 14 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdV0wvbwCz42g13XLFrTm3GM9Wu0KnZm1JUK0fh35aTUQyLMQ/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Apr
08
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   8th Apr, 2020 17:00 - 18:30 - Europe/Warsaw
Zastanawiasz się: Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca? Mam ograniczone zasoby produkcyjne ...

Zastanawiasz się:

  • Jak mam sobie poradzić z głównym dostawcą , który już komunikuje mi, że będzie miał problemy za kilka tygodni z regularnymi dostawami surowca?
  • Mam ograniczone zasoby produkcyjne ze względu na skok absencji chorobowej, co powinienem zrobić w takiej sytuacji?
  • Jak spriorytetyzować Klientów?


NASI EKSPERCI-PRAKTYCY
Marek Lechowski, Beata Elert, Jacek Kalinowski

Informacje organizacyjne:

1. Data: 8 kwietnia 2020 roku, godz. 17.00-18.30
2. Forma spotkania: on-line za pośrednictwem platformy ZOOM
3. Aby wziąć udział w spotkaniu prosimy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny oraz zainstalować aplikację.
Bezpłatna wersja dostępna jest pod linkiem: https://zoom.us/support/download
4. Link dostępowy do spotkania prześlemy do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 11.00, na adres mailowy wskazany w niniejszym formularzu.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdYrKbjRPyHuKThO1XbgIG6nYLev-ULKHhTKTGuHgUB-01jTw/viewform


W związku z ograniczoną liczbą miejsc na webinarze, potwierdzenia uczestnictwa w pierwszej kolejności będą wysyłane na adresy identyfikowane jako firmowe.

  1.   1
Apr
06
  1.   Konferencje
  2.    Public
  1.   6th Apr, 2020 10:00 - 10th Apr, 2020 16:00 - Europe/Warsaw
Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z per...

Podczas eventu dowiesz się, jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w chmurze, poznasz kulisy największych wdrożeń cloud computingowych w polskim biznesie, zgłębisz tajniki architektury z perspektywy zarządzania zasobami w Azure, a także otrzymasz solidną dawkę wiedzy na temat rozwiązań sieciowych w Google Kubernetes Engine. Na koniec, przekonasz się, jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach.Cloud Week to 5 dni znakomitych prelekcji, obecność największych chmurowych dostawców i możliwość zadawania pytań na żywo. A wszystko to w najlepszej z możliwych cen, czyli za darmo. Zarezerwuj miejsce już teraz!


➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

➡ TERMIN
6-10 kwietnia 2020, godz. 10.00

➡ GDZIE
Online

 ➡ AGENDA
Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 1: Jak FinOps może Ci pomóc w optymalizacji kosztów w Chmurze? - Tomasz Dwornicki, Hostersi Sp. z o.o.

Wtorek, 7 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 2: Kulisy największych wdrożeń Chmury w polskim biznesie - Tomasz Starzec, Amazon Web Services

Środa, 8 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 3: Architektura z perspektywy zarządzania zasobami w Microsoft Azure - Waldemar Skrzypiec, Microsoft Polska i Barbara Halska, Hostersi Sp. z o.o.

Czwartek, 9 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 4: Rozwiązania sieciowe w Google Kubernetes Engine - Rafał Banaszkiewicz i Rafał Michalski, Google Cloud

Piątek, 10 kwietnia 2020, godz. 10.00
Sesja 5: Jak chmura i urządzenia mobilne zmieniają nasze nawyki w niespodziewanych sytuacjach? - Robert Paszkiewicz, OVHcloud

➡ ZAREZERWUJ MIEJSCE
https://cloudweek.hostersi.pl/

  1.   1
Apr
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   2nd Apr, 2020 10:00 - 11:00 - UTC
Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon...

Amazon Connect jest łatwym w użyciu omnichannelowym centrum kontaktowym w chmurze, które pomaga firmom zapewnić lepszą obsługę klienta przy niższych kosztach. Ponad 10 lat temu firma detaliczna Amazon potrzebowała centrum kontaktowego, które zapewniłoby naszym klientom osobiste, dynamiczne i naturalne doświadczenia. Nie mogliśmy znaleźć takiego, który zaspokoi nasze potrzeby, więc go zbudowaliśmy. Udostępniliśmy to teraz wszystkim firmom, a dziś tysiące firm, od 10 do dziesiątek tysięcy agentów, korzysta z Amazon Connect, aby codziennie obsługiwać miliony klientów. Podczas tej sesji zobaczymy jak samemu – w ciągu 60 minut skonfigurować własne centrum kontaktu z klientami!

Rejestracja

https://call-center-w-chmurze.splashthat.com/

  1.   1
Mar
31
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  1.   31st Mar, 2020 10:00 - 11:00 - Europe/Warsaw
Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą prz...

Podczas tej sesji, przyjrzymy się w jaki sposób, wykorzystując usługę Amazon AppStream 2.0 można skonfigurować a następnie udostępnić dowolną aplikację instalowaną na Windowsie za pomocą przeglądarki Internetowej. Dzięki takiemu podejściu, użytkownik ma płynny i responsywny dostęp do działającej aplikacji – nawet jeśli nie jest ona zainstalowana na jego własnym komputerze.

Rejestracja: 

http://streaming-aplikacji.splashthat.com/

  1.   2
Mar
03
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   98 / 100
  1.   3rd Mar, 2020 17:00 - 20:00
Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas! W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać ...

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu możliwości biznesowych, co u nas!

W całej Polsce działa 26 Klubów Biznesu, w których jest ponad 2000 firm oraz dwa kluby z Czech, z którymi już dziś możesz nawiązać kontakty biznesowe! Przyjdź na nasze spotkanie a zobaczysz nowy, lepszy i skuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych!

Czym jest "Otwarte" spotkanie PKB ?

Przedstawimy Państwu ideę naszego projektu, który w polskich klubach sportowych rozwijamy od 7 lat. Odwracamy sytuację wsparcia finansowego klubów poprzez wspólny biznes na wysokim, niepowtarzalnym poziomie. W ostatnich dwóch latach nasi Partnerzy dokonali wspólnie obrót na ponad 54 mln. zł Na otwartym spotkaniu będziecie mieli możliwość nawiązania nowych, konkretnych znajomości oraz poznać się z niektórymi naszymi Partnerami.

czym są partnerskie kluby biznesu

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Przedsiębiorcy, którzy dołączą do naszego Klubu Biznesu będą mieli możliwość:

  • nawiązywania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z całej Polski z 26 Klubów oraz z firmami z czeskich klubów
  • integracja z właścicielami firm i osobami decyzyjnymi;
  • możliwość ogólnopolskiej promocji swojego biznesu;
  • wsparcie koordynatorów z wszystkich Klubów PKB;

DODATKOWO

  • zmniejszenie kosztów prowadzenia firmy;
  • tańsze zakupy;
  • wyjazdów na mecze lig: angielskiej, niemieckiej, włoskiej i hiszpańskiej;
  • wspólnych wyjazdów na mecze Polskiej Reprezentacji;

Wartości Partnerskich Klubów Biznesu

Jeżeli masz pytania dotyczące formuły spotkania, chciałbyś dowiedzieć się, dlaczego warto na nim być, prosimy o kontakt z Koordynatorem PKB Siedlce:

Marta Szustkowska e-mail: marta.szustkowska@partnerskiekb.pl tel.666-382-1980
Spotkanie odbędzie się 3.03.2020r. od godz. 17:00 do 20:00 w Hotelu IBIS STYLES

Plan spotkania

16:30 - 17:00 rejestracja gości
17:00 - 17:45 - prezentacja Klubu Biznesu oraz prezentacja firm i zaproszonych gości Każda z firm obecna na spotkaniu będzie miała możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz jakich kontaktów biznesowych poszukuje.
17:45 - 20:00 - luźne rozmowy biznesowe

Zobacz jak wyglądają spotkania w innych naszych Klubach!

 

Kontakt do współorganizatora: Sławomir Stańczuk kom: 504 590 721

  1.   2
  2.   Jana Pawła II 1...
Jan
30
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   39 / 40
  1.   30th Jan, 2020 09:00 - 11:00
Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social me...

Zastanawiasz się od czego zacząć prowadzenie profilów social media? Co warto robić, a na co nie warto zwracać uwagi? Tego i wiele więcej dowiesz się od osoby, której agencja obsługuje kanały social media dla topowych polskich marek jak również dla lokalnych przedsiębiorców. 

Szkolenie poprowadzi Marek Melaniuk - Członek zarządu Fundacji Polska Marka, Właściciel agencji brandingowej +Brand - Kreujemy Marki, Pomysłodawca MontowniaMarki.pl, Właściciel Auri Area - Wyjątkowe Nieruchomości, Autor Książki, poradnika oraz bloga.  

Spotkanie będzie miało miejsce 30 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 30, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!     

AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Twoja marka w social media” I Marek Melaniuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących 

0:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

Na spotkanie obowiązuje rejestracja. Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILET znajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste! Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!    

  1.   1
Jan
13
  1.   Szkolenia
  2.    Public
  3.   23 / 25
  1.   13th Jan, 2020 17:45 - 19:30
Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny...

Klub Fizycznej Ekonomii zaprasza na spotkanie InfoFORUM!• Czym są prawdziwe pieniądze, a czym środki płatnicze?• Jak inflacja uszczupla Twoje oszczędności?• Jak świadomie budować i zabezpieczać własny majątek na przyszłość?• Jakie są szanse inwestycje XXI w.?Zapraszamy do udziału w spotkaniu na którym zapoznamy Państwa z korzyściami fizycznej ekonomii.Witaj w świecie Prawdziwych Wartości!Spotkanie poprowadzi Marcin Woźniak - jest członkiem Polskiego Instytutu Prawdziwych Wartości Valores Veri oraz liderem Klubu Fizycznej Ekonomii. Posiada Certyfikat Eksperta ds. Metali Szlachetnych i Strategicznych wydany przez AUVESTA Edelmetalle AG oraz SMH Schweizerische Metallhandels AG Deutschland - firmy działają na blisko 100 rynkach świata w branży metali inwestycyjnych.

  1.   2
  2.   Piękna 24/26, 0...
Jan
09
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   32 / 40
  1.   9th Jan, 2020 09:00
Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkas...

Rusza nowy cykl bezpłatnych spotkań networkingowych pt.”Polskie marki - poznajmy się!” kierowanych do przedsiębiorców prowadzących swoje firmy w Polsce! Jeżeli spełniasz to kryterium i chętnie spotkasz się z nami oraz właścicielami innych firm, to spotkanie jest dla Ciebie.

Będzie się składało z dwóch części: merytorycznej, podczas której Prezes Zarządu Fundacji Polska Marka, Sławomir Stańczuk opowie o tym, jak zdobyć przewagę konkurencyjną na lokalnym i regionalnym rynku oraz jak pozyskać stałych klientów i  networkingowej, w trakcie której właściciele poszczególnych firm będą mieli możliwość zaprezentować siebie i swoją firmę wśród pozostałych uczestników.

Przedsiębiorco! Biorąc udział w spotkaniu “Polskie marki - poznajmy się!”:

  • masz szansę zdobyć nową, bądź poszerzyć dotychczasową wiedzę z zakresu prowadzenia efektywnej sprzedaży,
  • poznasz aktualnie panujące trendy na rynku, zyskasz promocję swojej firmy i oferowanych dóbr wśród innych uczestników,
  • masz okazję pozyskać klienta, partnera biznesowego bądź wspólnika,
  • możesz podzielić się swoimi potrzebami - być może na spotkaniu znajdzie się inny przedsiębiorca, który będzie w stanie Ci pomóc, bądź doradzić.

W dodatku nic Cię to nie kosztuje - udział jest całkowicie bezpłatny!

Spotkanie będzie miało miejsce 9 stycznia o godzinie 9:00. W trosce o dogodne warunki dla gości, spotkanie odbędzie się online. Taka forma zapewni Tobie, jako właścicielowi firmy komfort uczestnictwa z każdego miejsca - wystarczy jedynie dostęp do internetu i oczywiście chęci. Dlatego 9, w czwartek spotkaj się z nami online! Z biura, w podróży, czy po prostu z domu i nie trać czasu na dojazd!

 

  AGENDA

9:00 - 9:10 I start spotkania, przywitanie gości

9:10 - 9:30 I “Jak zwiększyć sprzedaż na lokalnym i regionalnym rynku?” I Sławomir Stańczuk

9:30 - 10:00 I opowiedz nam o sobie - autoprezentacja firm uczestniczących

10:00 - 10:30 I jak możemy Ci pomóc? Zakomunikuj swoje potrzeby

10:30 - 10:40 I podziel się swoją opinią

10:40 - 10:50 I podsumowanie spotkania

10:50 - 11:00 I umawianie spotkań 1:1

 

Na spotkanie obowiązuje rejestracja.

Po zalogowaniu się kliknij przycisk KUP BILETznajdujący się na górze tej strony.

Pierwszy raz na zoomie online? Bez obaw! Po rejestracji wyślemy Ci e-mail ze szczegółową instrukcją krok po kroku. Szybko się przekonasz, jakie to proste!

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona, dlatego zapisz się już dziś!  

  1.   8
Oct
09
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   9th Oct, 2019 16:00 - 17:30
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu. ➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty. ➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny. ➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.**** ➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych. ✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku. ✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów. ✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.***** ➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się: ✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe. ✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji. ✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść. ✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać**** ➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.**** ➡️ Dlaczego Witold? Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Oct
04
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   48 / 50
  1.   4th Oct, 2019 19:00 - 23:00
Ostatnie spotkanie w 2019 roku
  1.   2
  2.   Oxygen Park A, ...
Oct
04
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   49 / 50
  1.   4th Oct, 2019 11:00 - 13:00
Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze? Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie,...

Jesteś osobą, która lubi się rozwijać i uczyć, ale wiedza, którą już masz nie przekłada się na odpowiednie pieniądze?

Starasz się każdego dnia generować nową sprzedaż i zarabiać na utrzymanie siebie, rodziny, pracowników, ale czujesz, że dochodzisz do kompetencyjnej ściany?

A jeśli powiem Ci, że jest miejsce w którym możesz jednocześnie rozwijać się i zarabiać dobre pieniądze na własnych produktach i usługach, to chciałbyś je poznać?

Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś TAK, to wydarzenie Business Maker „Rozwijaj się i zarabiaj!” jest właśnie dla Ciebie. Jest to wspaniała okazja, aby

  • poznać przedsiębiorców, którzy od kilku lat prowadzą własne firmy,
  • skorzystać ze wsparcia Edukacyjnego Inkubatora Przedsiębiorczości i otrzymać dotacje na dostęp do ogromnych zasobów wiedzy biznesowej na platformie VOD,
  • dołączyć do społeczność ludzi biznesu w ramach portalu internetowego CluB2B.pl jako narzędzia, które może diametralnie zmienić Twoje dotychczasowe przekonania o networkingu,
  • uzyskać dostęp do dedykowanych zleceń i kontraktów w Polsce i Europie.

dowiesz się również jak cenna jest umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą w gronie ludzi, którzy są na nią otwarci i potrafią ją zastosować w praktyce.

Nie pytaj co świat może zrobić dla Ciebie, tylko zapytaj, co Ty możesz zrobić dla świata!

parafrazując słowa Johna F. Kennedy'ego

Koniec ze szkoleniami i spotkaniami motywacyjnymi z których nic trwałego nie wynika. To czego się uczysz powinno przynosić Ci korzyść prywatne i biznesowe, dlatego zadbaj o to, aby już teraz dokonać rejestracji na to spotkanie.

Jeśli myślisz, że to wydarzenie jest jednym z wielu spotkań wymiany kontaktów, jakie znasz i już widziałeś to grubo się mylisz!

Business Maker to pierwsze z siedmiu narzędzi działających cyklicznie i w synergii pod szyldem Polish Business Academy oferowanych przez partnerów strategicznych zebranych w ramach idei “Rozwijaj się i zarabiaj”.

polish business academy partnerzy strategiczni

9:00 - 9:20 Rozpoczęcie spotkania i przedstawienie zasad
9:20 – Sławomir Stańczuk - Narzędzie dla przedsiębiorców do skutecznego networkingu w realu i online.
9:45 – Prezentacje networkingowe uczestników
11:00 – Podsumowanie spotkania 

Sławomir Stańczuk

slawomir stanczukOd 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie, łączącej ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje rodzime produkty dobrej jakości, tym samym zwiększając ich rozpoznawalność oraz sprzedaż w kraju i na świecie. Jego pasją jest realizacja projektów, które wypełniają jego życie.
  1.   1
Oct
02
  1.   Webinar i Live
  2.    Public
  3.   14 / 15
  1.   2nd Oct, 2019 11:00 - 13:00
➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  ...

➡️ Wyobraź sobie spotkanie networkingowe, na którym jest blisko 600 MILIONÓW ludzi z całego świata. Właściciele firm, managerowie i profesjonaliści, którzy mogą znaleźć się w Twoim zespole.  Możesz przedstawić im swój nowym produkt, pomysł, porozmawiać lub zaproponować pracę. Każdego dnia pokazywać siebie jako eksperta i nawiązywać kontakty z kolejnymi osobami.⭐ Takie możliwości daje LinkedIn, największy serwis społecznościowy dla biznesu.

➡️ Jak wyróżnić się z tego tłumu?LinkedIn jest zupełnie innym kanałem niż strona internetowa, Facebook czy Instagram. Dlatego też aby wykorzystać jego możliwości należy wiedzieć jak z niego korzystać, tak aby przynosiło to efekty.

➡️ Co się liczy?Twój profil, jak wygląda, jakie informacje się na nim znajdują, ile osób rekomenduje Twoje usługi, Ciebie i Twoje umiejętności. Podobnie jak w życiu, tak na LinkedIn liczy się sieć Twoich kontaktów, ich liczba ale przede wszystkim jakość. Jednak dobry profil i zapraszanie kolejnych osób do swojego grona to stanowczo za mało. LinkedIn to platforma do komunikacji, wymiany opinii, dlatego Twoja aktywność, komentarze i udział w grupach jest tak ważny.

➡️ Tylko jak to osiągnąć?Po pierwsze WIEDZA – zdobądź ją i zaoszczędź czas, dzięki czemu możesz skupić się na tym co działa. Po drugie bądź aktywny. Po trzecie dodawaj wartościowe treści. Tym wszystkim kwestiom poświęcone jest nasze szkolenie online LinkedIn - Digital Networking.Nie zwlekaj - powiększ swoją sieć kontaktów, zdobądź partnerów oraz pracowników i rozwiń biznesowe skrzydła.****

➡️ To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

✅ Prowadzisz własny biznes, chcesz zwiększyć jego zasięg i rozpoznawalność.☑ Zdobyć nowych klientów i partnerów biznesowych.

✅ Masz pomysł na start-up.☑ Budujesz swój wizerunek, jako eksperta na rynku.

✅ Chcesz się rozwijać i poszerzać swoją wiedzę, dotrzeć do swoich przyszłych mentorów.☑ Jesteś specjalistą HR, chcesz pozyskać najlepszych kandydatów.

✅ A może otrzymać wymarzoną pracę.*****

➡️ W trakcie szkolenie dowiesz się:

✅ Jak powinien wyglądać profesjonalny profil na LinkedIn.☑ Co robić, aby osiągnąć swoje cele krótko i długoterminowe.

✅ Jak budować swoją sieć kontaktów, która wyróżnia się nie tylko zasięgiem, ale również jakością.☑ Jakie treści publikować, aby przyciągały one uwagę innych i zachęcały do dyskusji.

✅ Kto może zostać ambasadorem Twojej marki i jak dotrzeć do takich osób.☑ Jak działają algorytmy LinkedIn i co zrobić, aby pracowały one na Twoją korzyść.

✅ Na co uważać i jakich błędów nie popełniać****

➡️ LinkedIn - Digital Networking w praktyceSzkolenie to dwugodzinna, interaktywna sesja prowadzona na platformie ZOOM wypełniona wiedzą teoretyczną, ale również praktyką.‍Możesz w niej uczestniczyć zarówno wykorzystując do tego komputer, jak swój telefon. Pamiętaj, aby zadbać o dobre połączenie internetowe.BONUS! Jako uczestnik szkolenia zostaniesz zaproszony do grupy zamkniętej, na której wymieniamy się wiedzą i spostrzeżeniami, a także wspieramy się w zakresie działań na LinkedIn.****

➡️ Dlaczego Witold?

Witold…Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec i mentor dla wielu firm oraz przedsiębiorców z kraju i ze świata. Prowadzi szkolenia dla aktywnych i przedsiębiorczych m.in z Hiszpanii, Anglii i Belgii. Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce, nadawanego przez BNI (Business Network International - największej organizacji networkingowej na świecie). Specjalista od minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie. Jego specjalnością jest digital networking. Obecnie prowadzi również, w ramach Akademii Rekomendacji, klub NCC Networking Concierge Club, który wspiera firmy i profesjonalistów w rozwoju i osiąganiu swoich celów poprzez networking, digital networking oraz LinkedIn.   Potrafi również wyjaśniać skomplikowane sprawy ludzkim językiem :) 

  1.   1
Sep
28
  1.   Konferencje
  2.    Public
  3.   1199 / 1200
  1.   28th Sep, 2019 12:00 - 29th Sep, 2019 20:00
KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu – NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, ta...

KONFERENCJA dotycząca negocjacji, sprzedaży i marketingu –

NSE 1.0 Szkolenie dedykowane dla osób związanych z marketingiem i sprzedażą. Jeżeli dopiero zaczynasz swoją przygodę jako przedsiębiorca, także znajdzie się dla Ciebie miejsce, poznasz wiedzę od praktyków. Jeżeli jesteś właścicielem firmy i z powodzeniem prowadzisz biznes, zachęcamy do działu. Ponieważ na NSE 1.0  zostaną zaprezentowane techniki mające na celu rozwój działalności, a także zwiększenie liczby klientów. Szkolenie kierowane do małych, średnich i dużych firm.

PODCZAS SZKOLENIA:

  • przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji,
  • warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi,
  • przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej,
  • wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video
  • poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi
  • nauczysz się analizować zachowanie na stronie internetowej i użyć praktycznych narzędzi m.in. Google Analytics celem zwiększania przychodu,
  • nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę,
  • nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką.

Nabyte umiejętności po szkoleniu:

  • negocjacje,
  • sprzedaż,
  • marketing (social media, video marketing),
  • digital marketing (robienie i promocja produktów cyfrowych),
  • wystąpienia publiczne.

Co Cię spotka na szkoleniu?

Szkolenia online Przygotowywanie szkoleń online z testami wiedzy celem utrwalenia i praktykowanie nabytych kompetencji. Analiza strony www Nauczysz się jak analizować zachowania na stronie internetowej i jak używać praktycznych narzędzi (m.in. Google Analytics) celem zwiększenia zwiększenia przychodu. Rozmowa sprzedażowa Przygotowywanie procedur i algorytmu rozmowy sprzedażowej. Warsztaty Warsztaty z budowania zespołów i wsparcie między nimi. Jak zwiększyć sprzedaż Poznasz sposoby rozwoju sprzedaży, po których wdrożeniu będziesz otrzymywać więcej zapytań o swoje produkty i usługi. Jak tworzyć treści Nauczysz się technik tworzenia treści dopasowanych do Twojego klienta, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie swoją marką Efektywna reklama Nauczysz się wykorzystywać Google Ads i dowiesz się jak nie przepalać budżetu na reklamę.

Kampanie marketingowe Wsparcie w zakresie projektowania i tworzenia kampanii marketingowych w social media i z zastosowaniem video.

➢ Piotr Cieszewski

Przez 10 lat menadżer w korporacji budowlanej Skanska, w roku 2015 ekspert w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju. Regularnie komentuje wydarzenia związane z tematyką górską, społeczną i gospodarczą w stacjach telewizyjnych TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, TVP. Obecnie prowadzi zajęcia z przywództwa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także szkoli w firmach i urzędach. Trener przywództwa i profesjonalny mówca specjalizujący się w przemówieniach inspiracyjno- motywacyjnych, a także wykładach biznesowych dotyczących przywództwa, etyki w biznesie, zmiany i pracy zespołowej. Jego przemówienia, wygłoszone do ponad 65 tysięcy uczestników, to mieszanka doświadczenia, siły, wrażliwości i pasji. W 2002 r. został najmłodszym dyrektorem oddziału w stu dwudziestoletniej historii jednej z największych korporacji budowlanych świata i zarządzał grupą 600 pracowników. Razem z pracownikami oddziału zrealizował w Polsce 70 inwestycji drogowych i mostowych – kontrakty od 1 mln do ponad 100 mln zł. W ramach tej korporacji jako pierwszy dyrektor w Polsce awansował na stanowisko project menagera kobietę. Prowadzony przez Piotra Cieszewskiego oddział budownictwa drogowo- mostowego, osiągał bardzo wysokie wskaźniki w badaniach zaangażowania i satysfakcji pracowników, przeprowadzanych przez niezależny Instytut Gallupa. Maratończyk, taternik- zdobywca m.in. Mount Everest. Ambasador akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, który w 2013 r wniósł flagę tej akcji na najwyższą górę świata. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Żonaty, tata dwóch córek. ➢ Sylwia Królikowska Sylwia z wykształcenia jest psychologiem – ukończyła Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacjami psychologia biznesu oraz zarządzanie zmianą, obecnie pisze doktorat na Uniwersytecie SWPS . Od 2003 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, coachingu i doradztwie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Facebook, BNP Paribas, Unilever, Capita, Shell, State Street, UBS, Valeo i wiele innych. W swojej karierze przeszkoliła ponad 20 000 menedżerów i liderów. Sylwia posiada międzynarodowe doświadczenie trenerskie – prowadziła szkolenia dla menedżerów centrów finansowych w Indiach, Malezji, Kazachstanie, Filipinach oraz w Wielkiej Brytanii. Często dzieli się swoją wiedzą w ramach konferencji i seminariów oraz aktywnie uczestniczy w działaniach ABSL.

➢ Michał Kanarkiewicz

Wykładowca MBA, szachista, trener strategicznego myślenia, autor 4 książek, mówca inspiracyjny TEDx Michał uczy podejmowania decyzji i myślenia strategicznego poprzez grę w szachy. Jest ekspertem mediów (TVN, TVN24). Dzięki jego metodologii zespoły zaczynają myśleć skuteczniej i z szerszą perspektywą. Wykorzystuje strategie szachowych mistrzów do pokazywania sposobu, w jaki firma może urosnąć. W gronie jego klientów są międzynarodowe organizacje takie jak: Siemens, Volvo, Heineken, EY, PwC, Warta, PZU, UBS, Santander Bank, Bank Zachodni WBK, Alior Bank i Luxmed. Regularnie występuje na największych scenach wydarzeń biznesowych oraz związanych z rozwojem osobistym i zawodowym. Wystąpił z Nickiem Vujicicem, przed publicznością liczącą 5000 osób. ➢ Łukasz Krasoń Łukasz Krasoń – mówca motywacyjny, autor, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, „spełniający się marzyciel”. Życie Łukasza szybko nabrało tempa. W wieku 7 lat wylądował na wózku inwalidzkim. Wtedy też zaczął wykształcać i praktykować to, co dzisiaj jest inspiracją dla tysięcy ludzi czyli: odwagę, wiarę w siebie, cierpliwość, upór, pomysłowość, umiejętność pozytywnego myślenia. Pomaga ludziom odkryć w sobie wartość i zrealizować marzenia pokazując jednocześnie, że szkoda czasu na narzekanie. A menedżerom i przedsiębiorcom udowadnia, że nie ma problemu, który byłby większy od nich. Pomógł dziesiątkom tysięcy ludzi w Polsce i zagranicą wzmocnić ducha i wiarę w siebie oraz sięgnąć po to, co wydawało im się nieosiągalne.

➢ Jan Paweł Tomaszewski

Charyzmatyczny mówca i trener, który wie jak mówić i jak uczyć. Pozytywnie wpływa na szerokie grono odbiorców. Nie jest osobą, której ręce leczą, a wzrok zabliźnia rany. Po wyjściu z jego szkolenia nie wygrywa się szóstki w totka (chociaż, może warto spróbować), a w miejscach, w których przemawia nie milkną wojny i nie znika ZUS. Po prostu mówi. Do ludzi, o ludziach. Wspiera procesy zmian w życiu i biznesie. Pomaga przedsiębiorcom, prezesom, dyrektorom oraz menagerom przemawiać publicznie lekko i skutecznie. Inspiruje do zmian i spełniania marzeń. Twarz polskiej kampanii reklamowej marki Trivago, której pierwszy spot w Internecie wyświetlono blisko 10mln razy, bez znajomości i koneksji. Z pasji i motywacji.

➢ Piotr Matulka

Trener Mentalny, Trener Sprzedaży i Zarządzania Zespołami, Mówca Motywacyjny. Socjolog – doradca psychospołeczny, pedagog, od 2012 roku dyplomowany trener biznesu. W 2015 roku zdobył międzynarodowy certyfikat trenera technik sprzedaży: Certyficate of VCC Trainer – Standard Training Sessions in Sales Techniques. W 2017 roku ukończył pierwszą w Polsce Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka. Uwielbia wydobywać z ludzi ich ukryty potencjał i wspierać ich w realizacji celów. Uważa, że każdy może “wychować (w sobie) mistrza”. Swoje doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zdobywał w ogólnopolskich firmach i międzynarodowych korporacjach.

➢ Krzysztof Jankowski (Radio ESKA)

Krzysztof Jankowski, czyli prezenter posiadający jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce. Obecnie, codziennie, każdego dnia budzi całą Polskę zarażając pozytywną energią i dobrym humorem w programie Ranne Ptaki w Radiu ESKA. W przeszłości prowadził program ImprESKA, pojawiał się również na antenie ESKA TV. Uwielbia oglądać mecze żużla oraz wszystkie spotkania reprezentacji Polski. Niezależnie od dyscypliny. Interesuje się również frisbee. Jednym z jego marzeń jest nauka gry na gitarze. Jego profil na Facebooku śledzi blisko 400 tysięcy osób. Każdego dnia zaraża pozytywną energią i dobrym humorem.

➢ Mick Griffin (Brand24)

Mick ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu strategii rozwoju biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu.  Mick jest obecnie Chief Revenue Officer w firmie Brand24 Internet Monitoring. Współpracuje z Michałem Sadowskim nad rozwojem marki Brand24 i ekspansji na rynki międzynarodowe. Pomógł rozwinąć firmę do ponad 2000 aktywnych klientów w ciągu zaledwie 30 miesięcy.

➢ Karol Froń

Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży, cold callingu i budowania zespołów handlowych. Od 2007 r. aktywnie sprzedaje, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Od 2012 przedsiębiorca, który w ciągu 6 lat zatrudnił w swojej firmie 3500 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników. Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu i pomaga wydobywać osobisty potencjał. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób.

➢ Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, motywacji, komunikacji, zarządzania, autoprezentacji, sprzedaży oraz obsługi klienta. Pracował m.in. z T-Mobile, Volkswagen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger , Nest Bank, Studio Figura, Cashback i wiele innych). Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą.

➢ Wojciech Kołodziejczak

Z wykształcenia prawnik, a na co dzień trener biznesowy, który pomaga polskim firmom wchodzić na rynek brytyjski. Międzynarodowy dealmaker, specjalista od networkingu i  komunikacji międzykulturowej, który uczy jak się skutecznie porozumiewać z przedstawicielami innych kultur. Misją Wojciecha Kołodziejczaka jest pomaganie innym budować zdrowe relacje w życiu i biznesie poprzez NETWORKING. Wojciech przez ponad 10 lat rozwija swoją karierę na rynku brytyjskim, gdzie między innymi pomaga firmom polskim rozwijać się i docierać do klienta brytyjskiego. Zorganizował ponad 300 konferencji i spotkań biznesowych w ciągu ostatnich 5 lat co umocniło go jako lidera międzykulturowego NETWORKINGU. Jest doradcą, mówcą i trenerem dla firm i organizacji z UK i zagranicy, takich jak Federation of Small Businesses, BBC, Royal Bank of Scotland, London Metropolitan University, kancelarie prawne i wiele innych.

➢ Bartek Marczuk

Od 8 lat zajmuję się marketingiem internetowym operując głównie w środowisku Googlowym. To przestrzeń w której liczy się wąska specjalizacja . Przez te 8 lat praktyki poznałem wiele aspektów działania tego medium. Wszystko sprowadza się do analizy danych i behawiorystyki. Pracowałem w zespole agencyjnym Google tam Nauczyłem się wiele i poznałem ten świat od środka i poznaję go cały czas , algorytmy się zmieniają bo i My się zmieniamy , a Google się uczy Nas i specyfiki Naszych zachowań i pewnie dlatego jest nr 1 bo się cały czas uczy. W Google miałem przyjemność udzielać wsparcia i wdrażać nowośći dla najlepszych Agencji SEO/SEM w Polsce pracując z Nimi przy nowych produktach i usługach dla ich klientów. Tu rozpiętość była znaczna od startupów do wielkich międzynarodowych koncernów. To dzięki temu szerokiemu spektrum klientów nauczyłem się badać świat online za pomocą cyfr i wykresów. Mnogość danych powala nawet najstarszych wyjadaczy w branży. Pokażemy narzędzia i sposoby do łatwego w rozumieniu “analitycsowego know how” “Analizuj albo Giń “ – bądź jak marketingowy zołnierz Gromu

➢ Tomasz Dmuchowski

Dla jednych człowiek zagadka, dla drugich chodząca motywacja. Osoba, która przez swoje doświadczenie i nieskończone pokłady pozytywnej energii codziennie motywuje kolejne osoby do zmiany swojego życia i pracy nad sobą. Pokazuje ludziom jak walczyć o swoje marzenia i jak dążyć do osiągnięcia postawionych sobie celów. Tomasz cały czas pracuje nad nowymi szkoleniami, na które zgłasza się co raz więcej osób prywatnych i firm. Pokazał, że pochodząc z małego miasta, jakim jest Łomża, również można realizować marzenia, a poprzeczka, którą sobie stawiamy, nie musi być zawieszona nisko. Osiągnięcia: Laureat „Osobowość Roku 2017” w kategorii Biznes Tytuł „Innowacje 2017: Cyfrowe Ewolucje”    

 

  1.   1
  2.   Sangate, 32, Ko...
Sep
27
  1.   Spotkania Networkingowe
  2.    Public
  3.   38 / 40
  1.   27th Sep, 2019 19:00 - 23:00

GOŚCIE SPECJALNI





  1.   2
Sep
20
  1.   Kursy i warsztaty
  2.    Public
  3.   28 / 30
  1.   20th Sep, 2019 - 22nd Sep, 2019
Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, ...

Stwórz swój osobisty system pozyskiwania klientów on-line! CZY CHCESZ W CIĄGU NAJBLIŻSZYCH KILKU TYGODNI: Organicznie docierać do nowych klientów? I przekonywać swoich potencjalnych klientów do tego, że to u Ciebie warto kupować, zamiast wybierać konkurencję, z którą nie będziesz musiał się już więcej porównywać? Pisać oferty, które wyróżniają się na rynku? I nawet jeśli nie masz wielkich budżetów reklamowych, to prowadzić kampanie równie skutecznie, jak najwięksi gracze w Twojej branży, a nawet reklamować się za 0zł? Dołączyć do "grubych ryb" Poprzez stworzenie skutecznego systemu sprzedaży on-line, który będzie Twoim najlepszym handlowcem 24/h, nigdy nie zachoruje i nie weźmie wolnego, a dodatkowo będzie dla Ciebie pracował, kiedy Ty nie pracujesz? Poprawić swoje wyniki finansowe i sprzedażowe? Sprawdź tylko kilka z wielu opinii:

Nie wierz mi na słowo... ✅ Dla osób, które czują, że mają świetny produkt lub usługę, a jednocześnie mają poczucie, że zbyt mało osób o tym wie! ✅ Dla osób, które chcą zacząć się reklamować, a jeszcze nigdy tego nie robiły. Tutaj nauczysz się KROK PO KROKU, jak robić to skutecznie i dochodowo!   ✅ Dla osób, które mają za sobą nieskuteczne kampanie, nie miały zwrotu z inwestycji, a ich budżet poszedł na zmarnowanie. Dowiesz się dlaczego tak się stało i jak nie popełnić kolejny raz tych błędów!   Dla kogo jest to wydarzenie? ✅ Dla każdego, kto chce nauczyć się tworzyć dochodowy biznes oparty o swoją wiedzę i doświadczenie. Podczas tych dwóch dni stworzysz kompletny system, który pozwoli Ci zacząć zarabiać! ✅ Dla osób, które mają dość mało praktycznych szkoleń, z którymi nie wiedzą co potem zrobić. To 100% praktyczny warsztat, podczas którego przez 2 dni będziesz pracować na swoim laptopie, aby wyjść z gotową kampanią dla siebie!   ✅ Dla przedsiębiorców i ekspertów, którzy chcą każdego dnia pozyskiwać nowych klientów w sposób automatyczny!   Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami,  aby poprowadzić Twój biznes w kierunku sukcesu. Dwa dni, trzech ekspertów... Kamil Fiszer Twórca systemu Sales Marketing. Wprowadzi Cię w świat budowania skutecznych systemów pozyskiwania klientów on-line.Współpracował z takimi markami jak Mlekovita, Souvre, Łowicz, czy Mlekopol.Na codzień realizuje dochodowe kampanie dla siebie i swoich klientów. Tomasz Słodki Były dziennikarz radiowy i telewizyjny.Od kilku lat z sukcesem buduje swoją markę SłodkiLive, gdzie w jego profesjonalnym studio telewizyjnym prowadził programy z celebrytami, politykami i przedsiębiorcami.Twórca Akademii Wideo Tomasza Słodkiego.Podczas szkolenia pokaże Ci jak skutecznie wykorzystać wideo-marketing i sprzedawać dzięki wideo. Dominik Kumala Ekspert w dziedzinie budowania chatbotów i prowadzenia kampanii sprzedażowych poprzez messenger.Współpracował zarówno z klientami indywidualnymi, jak i korporacjami, gdzie z sukcesem wprowadzał dla nich skuteczne rozwiązania.Podczas szkolenia KROK PO KROKU skonfigurujesz z nim swojego chatbota i stworzysz pierwszą kampanię sprzedażową poprzez messenger. ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE >> Ile byłoby to dla Ciebie warte? W ciągu dwóch dni podzielą się z Tobą swoimi najlepszymi technikami, które działają i są skuteczne. Zero lania wody i bezsensownej paplaniny Wszystko w oparciu o konkretne wyniki z kampanii! Faktem jest, że Facebook potrafi rozwiązać wiele bolączek przedsiębiorców i ekspertów. Na Facebooku przebywa aktualnie około 16-17mln aktywnych użytkowników w Polsce. To oznacza, że jest to arena potencjalnych klientów dla Ciebie. Jednak konkurencja nie śpi i również korzysta z tej platformy. Jeśli Ty jeszcze tego nie robisz, to wiedz, że aktualnie Twoi klienci są przejmowani przez Twoją konkurencję i to tam zostawiają swoje pieniądze. W tym momencie możesz stwierdzić, że czas puścić reklamę na Facebooku. To dobrze, jednak musisz wiedzieć, że... Sama reklama nie zadziała! Potrzebujesz kompletnego systemu, który pozwoli Ci wybić się na tle konkurencji, zostawić po sobie ślad na dłużej w pamięci potencjalnych klientów i... faktycznie zarabiać! Sales Marketing to w 100% praktyczny warsztat, który nie dostarczy Ci wiedzy w jednym temacie. To wydarzenie dostarczy i wdroży dla Ciebie kompletny system, który zacznie działać już w drugim dniu szkolenia! To oczywiście nie wszystko!  Podczas tego wydarzenia stworzysz kompletny system pozyskiwania płacących klientów, promowania i rozwijania swojego biznesu oraz tworzenia dochodowych kampanii! To nie jest kolejne szkolenie o Facebooku... Oto czego się dowiesz: 1. Jak docierać do nowych klientów Dzięki Sales Marketing zaczniesz docierać do swoich klientów zanim dotrą oni do Twojej konkurencji! 2. Jak pozyskiwać płacących klientów Klienci są różni. Sales Marketing to system, który pozwala generować klientów, którzy są w stanie zapłacić Ci nawet 4-ro cyfrowe kwoty! 3. Jak pisać, aby inni kupowali Wyróżnisz się na tle konkurencji dzięki technice pisania perswazyjnych ofert. Dodatkowo klienci będą kupować od Ciebie "jak zahipnotyzowani"! 4. Jak reklamować się za 0zł? Poznasz techniki na to, aby nie płacić za swoją reklamę, za to już od pierwszych minut kampanii pozyskiwać klientów! 5. Jak pisać maile, które sprzedają Dowiesz się, jak tworzyć maile, na które ludzie będą czekać i z których możesz zarobić nawet 200.000zł rocznie mając bazę mailingową zaledwie 10.000 osób! 6. Jak zbudować dochodową bazę mailingową Nie masz swojej bazy? Okej :) Stworzysz system, który w ciągu najbliższego roku pozyska dla Ciebie minimum 10.000 kontaktów! 7. Jak zdobywać klientów dzięki wideo Mało kto potrafi stworzyć dobre wideo, które sprzedaje. Nawet jeśli nie lubisz stać przed kamerą, to podczas tych dwóch dni pokochasz kamerę i zaczniesz na tym zarabiać! 8. Jak wykorzystać chatbota? Jest to stosunkowo nowa technologia. Jeśli zastosujesz ją już teraz, możesz przegonić swoją konkurencję o lata świetlne! 9. Jak tworzyć reklamy, które działają Nauczysz się tworzyć grafiki, które przyciągają, nagłówki które sprzedają i opisy, które zapadają w pamięć Twoich klientów na długo! 10. Jak w ciągu 80 minut wygenerowałem dla klienta 75.000zł Poznasz technikę sprzedaży "jeden do wielu" poprzez skuteczne webinary, dzięki czemu Twoja sprzedaż wielokrotnie wzrośnie! I wiele innych technik, case study i narzędzi, które stworzą dla Ciebie kompletny system zarabiania on-line! Sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem! Kiedy zaczynałem swoją przygodę z biznesem, popełniłem prawdopodobnie wszystkie możliwe błędy. Jednocześnie zamiast się poddać, postanowiłem się uczyć na tych błędach. Kosztowało mnie to kilkadziesiąt tysięcy złotych, jednak dzięki temu wiem dzisiaj co działa, a co nie. W dodatku nie jest to wiedza od zagranicznych guru, tylko sprawdzone techniki na Polskim rynku. Wiem, że sukces w sprzedaży on-line i na Facebooku nie jest przypadkiem. To konkretne i powtarzalne schematy, które działają w każdej branży, niezależnie, czy sprzedajesz produkty, czy usługi. Z jednej strony możesz iść moją drogą i uczyć się na swoich błędach.Jak widzisz - jest to jednak kosztowne. Z drugiej strony, za ułamek kwoty, którą wydałem na poznanie tych sekretów, możesz przeskoczyć kilka lat mojej edukacji i zdobyć tę wiedzę już teraz.Decyzja należy do Ciebie... Ile wynosi Twoja inwestycja I co dokładnie otrzymujesz w tak przystępnej cenie: 1. Szkolenie na żywo Dwa dni szkolenia na żywo o systemie zarabiania na Facebooku i on-line oraz praktyczne zajęcia w grupie max 35 osób. [Wartość: 1500zł] 2. Szkolenie on-line Dostęp do platformy ze szkoleniem, które swoją premierę ma w lipcu, a w tym kilka godzin praktycznej wiedzy do zdobycia gdzie chcesz i kiedy chcesz. [Wartość: 350zł] 3. Wsparcie po szkoleniu Wsparcie oraz odpowiedź na Twoje pytania po szkoleniu na zamkniętej grupie na Facebooku (dożywotnio). Dodatkowo 20 pierwszych osób otrzyma konsultacje telefonicznie po szkoleniu stacjonarnym! (zostało 7/20 miejsc) [Wartość: 400zł] 4. Zapis VOD ze szkolenia Możesz wracać do wiedzy zdobytej na szkoleniu wielokrotnie, dzięki czemu nic Ci nie umknie. [Wartość: 470zł] Łączna wartość pakietu: 2720zł 970zł (wystawiam faktury) ZAREZERWUJ MIEJSCE >> W cenie biletu otrzymasz dodatkowo: - przerwy kawowe - catering (obiady) - specjalną sesję niespodziankę, która jest połączona z integracją i networkingiem  Masz pytania? Napisz: kontakt@kamilfiszer.pl Zadzwoń: 509 573 310

  1.   2
  2.   Rokitnicka, Fil...
There is no event available on the site. Be the first to create it today!
Unable to load tooltip content.
Cron Job Starts