Pandemia zaskoczyła wszystkich. Jeszcze kilka miesięcy temu nikt nie przypuszczał, że aż tak wiele spraw będzie trzeba załatwiać zdalnie. Przedsiębiorcy stanęli przed ogromnym wyzwaniem, w jaki sposób, szybko i sprawnie zorganizować sobie i współpracownikom nową rzeczywistość?
Przy zdalnym zarządzaniu zespołem, sprzedaży internetowej czy innych działaniach online potrzeba konkretnych narzędzi. Istotne są programy do zdalnego zarządzania projektami i sprzedażą. Sprawny system CRM to dziś podstawa dla każdego przedsiębiorcy (łącznie z jednoosobową działalnością). Praca zdalna łączy się także ze zwiększoną kontrolą powierzonych zadań, monitoringiem czasu pracy, a szczególnie zadbaniem o dobrą komunikację w zespole. Takie narzędzia jak m.in. Bitrix24, ułatwiają wzajemną realizację projektów poprzez darmowe funkcje chatów, videorozmów, ankiet czy firmowych tablic aktywność, więcej o bezpłatnych funkcjonalnościach możesz dowiedzieć się tutaj:
W sytuacji wzmożonej działalności online, kluczowe jest wsparcie techniczne. W dobie kryzysu przydałoby się oczywiście jak najtańsze (a jeśli jest możliwość to nawet bezpłatne). Wielu przedsiębiorców nie może sobie pozwolić na zatrudnienie informatyka na etat. Rozwiązaniem jest więc praca specjalisty na godziny i rozliczanie się od przepracowanego w miesiącu czasu. Warto wspomnieć, że taki ekspert zajmie się wszystkimi bieżącymi sprawami informatycznymi, łącznie z doradztwem jaki sprzęt zakupić, co poprawić na stronie internetowej, czy z jakich programów najlepiej korzystać.
Ochrona przez zagrożeniami
Nowe technologie niosą ze sobą ogromne możliwości, ale niejednokrotnie mogą przysporzyć wielu kłopotów. Dużo firm nie było (i nadal nie jest) w ogóle przygotowanych na tak nagły i gwałtowny rozwój sytuacji i przejście praktycznie z dnia na dzień do sfery online. Brak odpowiednich zabezpieczeń sprzyja hakerom, którzy mogą chcieć wykorzystać okoliczności i np. włamać się do systemów albo ukraść dane. Dlatego tak ważne jest np. zabezpieczanie maili przed wirusami, czy tworzenie kopii zapasowych. Warto więc zadbać o dobrego doradcę, który pomoże wybrać najlepszy sprzęt i sposoby ochrony, a także na bieżąco będzie usuwał usterki, jednocześnie utrzymując pieczę nad informatycznym zapleczem firmy.
O takich i innych możliwościach można przeczytać na stronie:
By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://club2b.pl/
Komentarze