Oczami przedsiębiorcy

1 minute reading time (271 words)

BLOG EKSPERCKI - sposób na budowanie wizerunku firmy jako specjalisty

wizerunek

MAMY DLA CIEBIE PROPOZYCJĘ NIE DO ODRZUCENIA!

CluB2B w celach promocji przedsiębiorców i klubów biznesowych przygotowuje dla Ciebie skuteczne narzędzie do kreowania wizerunku Twojej firmy i budowania świadomości marki.

Blog ekspercki to strona internetowa na której prezentowane są specjalistyczne porady w danej dziedzinie. Podstawą działania bloga jest wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy w dobie zalewu przeróżnych ofert i produktów szukają prawdziwych pereł – znawców, ekspertów potrafiących doradzić. Z punktu widzenia Klienta, blog ekspercki jest więc kopalnią wiedzy na dany temat oraz internetową formą doradztwa, a z punktu widzenia właścicieli firm, prowadzenie bloga eksperckiego może być świetną promocją. Zatem jeśli prowadzisz firmę w konkretnej branży, to wykreuj się na specjalistę w dziedzinie, która jest Ci bliska.

Dlaczego warto?

Blog działa bezpośrednio na zbliżenie relacji między klientem a firmą, co w efekcie przyczynia się do budowy zaufania, które stanowi źródło wymiernych zysków Twojej firmy. Blogowanie to obecnie zasadniczy element w strategii zdobywania czytelników i Klientów. Wzmocnienie swojego wizerunku jako specjalisty, fachowego doradcy oraz firmy otwartej na problemy konsumentów niewątpliwie przyciągnie do Ciebie nowych Klientów a obecnych umocni w przekonaniu, że powierzają swoje sprawy we właściwe ręce.

Jak to zrobić?

Jako CluB2B udostępnimy Ci platformę na naszej stronie internetowej, aby wypromować Ciebie i Twoją firmę jako specjalistę w branży. To, co musisz zrobić to przede wszystkim wykazać się kreatywnością – zamieszczać na niej własne pomysły, wnioski i podsumowania, które zostaną podpisane oczywiście Twoim autorstwem. Można również zbierać informacje z innych źródeł (które z pewnością będą przydatne dla czytelników), jednak każdy z nich warto opatrzyć własnym komentarzem. Ideą spajającą wszystkie działania podejmowane na blogu powinna być chęć udzielenia adekwatnej odpowiedzi na problemy poruszane przez czytelników.

Wizytówka...to nasza wizytówka!

Podobne wpisy

 

Komentarze

Umieść swój komentarz jako pierwszy!
Masz już konto? Zaloguj się tu
Gość
Piątek, 25, maj 2018

Zdjęcie captcha

Uruchomiono zadanie harmonogramu